Itunes kan quicktime niet vinden..keer op keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koozie<3

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Hallo,

Als je een Ipod hebt is het handig als je Itunes erbij gebruikt.
Dit vereist quicktime wat je ook kan downloaden.
Als ik dit programma gebruik gaat alles goed..totdat ik het opnieuw wil gebruiken.
Dan moet ik quicktime overnieuw installeren..ik wordt hier gek van aangezien ik vaak mn muziek verwissel (heb 50 gig aan muziek dus vandaar)
graag geen reacties met dan koop je een Ipod 80 gig :p

Het betreft hier trouwens een Ipod Nano..
Is hier iets tegen te doen? Ik hoor het graag!

Groeten!:)

Hey dankje! ik ga het meteen proberen :thumb:

Jup quicktime is helemaal goed geinstalleerd :)
vond het dus al zo raar, en behoorlijk irritand:p

ik heb ook een nano 4 gieg en heb het rotproggie itunes van mijn pc gekegeld ... ik gebruik nu vpod, freeware, 219 kb klein en supergemakkelijk ...

http://www.vonnieda.org/vPod/

bedankt voor de raad van vpod, gebruik het nu ook.
alleen... ik kan enkel artiesten, albums en pl aanduiden en dat vind ik nogal onhandig, zou er mss een mogelijkheid zijn om titelsongs gewoon te kunnen aanduiden?
alvast bedankt!

bedankt voor de raad van vpod, gebruik het nu ook.
alleen... ik kan enkel artiesten, albums en pl aanduiden en dat vind ik nogal onhandig, zou er mss een mogelijkheid zijn om titelsongs gewoon te kunnen aanduiden?
alvast bedankt!
op de +'kes klikken ?

ja, maar dan zie ik bij sommige wel de titeltjes mooi staan, maar bij andere is da ook weer ni. (edit: nu snap ik et, ik had + te weinig aangevinkt :) oeps...sorry)
Kunde trouwes zelf mapkes indelen? of gaat da ni?
bedankt voor de snelle reactie trouwens :thumb:

edit: kunde met da progr ook fotokes erop zette?
sorry voor mijn newbie vrage, ma ik heb nog nooit zo'n ding gehad ;) tis allemaal vrij nieuw :-)

Laatst bewerkt:
en zelf mapjes maken?
ik zal het morgen of straks eens uittesten of het ook met fotos werkt en dan zal ik het op het forum posten... (heb nu geen tijd, sorry :o )

Fotootjes met dit programma gaat dus niet... ofwel kan ik het weer niet ;)

ja, maar dan zie ik bij sommige wel de titeltjes mooi staan, maar bij andere is da ook weer ni. (edit: nu snap ik et, ik had + te weinig aangevinkt :) oeps...sorry)
Kunde trouwes zelf mapkes indelen? of gaat da ni?
bedankt voor de snelle reactie trouwens :thumb:

edit: kunde met da progr ook fotokes erop zette?
sorry voor mijn newbie vrage, ma ik heb nog nooit zo'n ding gehad ;) tis allemaal vrij nieuw :-)

ik ken het proggie ook nog maar juist ...

Ik heb itunes nog eens geprobeerd, maar het enige wat die doet is, als ik het progr opstart, zeggen "de vereiste software voor communicatie met de ipod is niet juist geinstalleerd.installeer itunes opnieuw om de software voor de ipod te installeren."

Ok, geen probleem dacht ik, maar ik heb het nu al 4x opnieuw geinstalleerd en nog steeds herkent ie mijn ipod nano (net nieuw, nieuwe generatie dus) niet :(
weet je hier mss raad mee? want vpod is goed voor muziek, maar voor de rest vind ik hem vrij basic...

Ik heb nog een ander goed programma gevonde: anapod explorer... echte aanrader :-)
de gratis trial versie volstaat al en je krijgt er fotos mee op je ipod...
via redchair ofzoiets te verkrijge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan