iTunes Maakt Geen Verbinding Met iTunes Store

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs27

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Ik zit met het volgende probleem;

Nadat ik iTunes op mijn computer heeft geïnstalleerd. Kan iTunes geen verbinding maken met de iTunes store.

In het schermblijft alleen maar "iTunes Store" staan + de voortgangsbalk laad maar tot de helft om vervolgens de apple logo weer te gegeven.

Ik heb alle Apple software van mijn computer verwijderd, en de computer opnieuw opgestart, iTunes opnieuw geïnstalleerd. Maar het probleem blijft bestaan.

Volgens de diagnosecheck is er geen probleem:

Windows-firewall is ingeschakeld.
iTunes is NIET actief in de Windows-firewall.

Verbinding met Apple website is geslaagd.
Verbindingspoging om te zoeken in de iTunes Store is geslaagd.
Verbindingspoging om aankopen te doen in de iTunes Store is geslaagd.
Verbindingspoging met de iPhone-activatieserver is geslaagd.
Verbindingspoging met de firmware-updateserver is geslaagd.
Verbindingspoging met de Gracenote-server is geslaagd.
Laatste geslaagde toegang tot iTunes Store: 2011-11-20 13:27:18.

Ik hoop dat jullie mij kan helpen?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit 13:48:

iTunes store laad nu alleen maar de hoofdpagina met text.
Probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Laatst bewerkt:
Geen oplossing.
Ik krijg na zeer, zeer lang wachten toch enigszins verbinding, Krijg alleen maar wat text maar dat is er ook mee gezegt. Ik kom dan niet ook meer verder in de store.
Heb het probleem ook op een laptop, om te kijken of het probleem alleen maar op mijn computer is.

Maar mijn eerdere andere laptop waar al maanden iTunes op staat heeft geen enkel probleem.

Na maanden een oplossing

Ik heb na maanden de oplossing gevonden.
Op een andere fora hadden een flink aantal mensen het zelfde probleem.

Zie: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/100764-itunes-store-werk-niet-updaten-gaat-niet.html

Wanneer je iTunes geen verbinding kan maken met het internet doe je het volgende:

In Windows 7, klik op het menu Start, ga naar accessoires, klik met de rechtermuisknop op de opdrachtprompt en kies "Als administrator uitvoeren". Als het eenmaal opent, typt u het volgende commando in ...

netsh winsock reset

druk op enter en het zou iets zeggen als winsock succesvolle reset nu herstart uw computer.

En sindsdien kan ik weer verbinding krijgen met de iTunes Store.

Opgelost!

Dat had ik ook op het net gevonden en... helaas werkt dat niet bij mij.. ben al dikke maand bezig om mijn ipad met mijn laptop te kunnen synchroniseren.. firewalls uit, firewalls aan en itunes toegang gegeven, alles van apple verwijderen,.. weer er terug op.. niks helpt.. ben ten einde raad.. is gekomen na 30-04-2012. Als ik de backup van die dag installeer kan ik alles synchroniseren van wat er toen op mijn ipad stond. Alles wat daarna is aangeschaft.. niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan