Itunes nummers op cd branden ............. not.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Had een paar nummertjes van de itunes, maar die willuh zich niet op eun cd'tje latuh branduh, Had ze bij een afspeelijst van windows erbij gezet maar dan krijg je dus de melding dat er een probleem is met een aantal nummers (die van huppeldepup dus) in de afspeel lijst, en dat die niet gebrand kunnen worden. Heb gelezen dat je wel een aantal malen een nummer aangeschaft bij itunes op cd kan branden dus er is een ander probleem neem ik aan. Dacht dat je wel je computer gemachtigd moest hebben daarvoor, dus begin me af te vragen of het daar dan aan ligt. Maar hij speelt de nummers wel in media player dus hoe dat dan zit (heb er laatst wel een nieuw moederbord ingezet ,maar weet ook niet meer wat ik vlak daarna allemaal nog heb gedaan). Dus eerst maar de vraag "hoe kan ik weten of mijn pc voor itunes zo "gemachtigd mogelijk is".

Laatst bewerkt:
Wat voor foutmelding krijg je als je probeert te branden?
Hij meld:
" Er is een probleem met 4 bestanden in de lijst voor branden. U kunt de bestanden overslaan en de andere bestanden branden, of u kun het branden annuleren en eerst het probleem oplossen door op het pictogram naast elk bestand te klikken"

Als je dan op het pictogram naast het bestand klikt (of de muisaanwijzer er eerst alleen op zet) meld die: "Het type bestand kan niet op een audio-cd worden gebrand. Klik op het pictogram voor meer informatie" Als je er dan op klikt krijg je geen info maar drie opties die je met het bestand kan doen dan, namelijk: - Als schijf met bestanden branden
- Bestand uit lijst verwijderen
- Bestands eigenschappen (daar staat ergens :er ontbreken rechten voor
media gebruik in dit bestand)

Hoop dat je er wat mee kan.

Laatst bewerkt:
Als je nummer download via iTunes komen ze in AAC formaat. AAC is een protected formaat en het zou goed kunnen dat WMP daar niet mee om kan gaan. Je kan ze dus eerst converteren naar MP3 formaat met FormatFactory (http://www.formatoz.com/).
Alleen ik weet niet of dat werkt want ook FormatFactory krijgt waarschijnlijk problemen met aac. Het branden van AAC bestanden is wel mogelijk dus je moet misschien proberen met een ander brander er zijn er genoeg gratis te vinden

Als je nummer download via iTunes komen ze in AAC formaat. AAC is een protected formaat en het zou goed kunnen dat WMP daar niet mee om kan gaan. Je kan ze dus eerst converteren naar MP3 formaat met FormatFactory (http://www.formatoz.com/).
Alleen ik weet niet of dat werkt want ook FormatFactory krijgt waarschijnlijk problemen met aac. Het branden van AAC bestanden is wel mogelijk dus je moet misschien proberen met een ander brander er zijn er genoeg gratis te vinden

Oké, kan ik weer even verder.

Heb ze gewoon via itunes zelf gebrand, had eerst niet in de gaten dat dat ook kon, maar later wel dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan