itunes opstartprobleem!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcpaulusma

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Na het verwijderen van een oude itunes versie met revo uninstaller en opnieuw te installeren van itunes krijg ik de volgende foutmelding:

Apple Aplication support was not found
Apple Aplication support is required to run itunes, please uninstall itunes, then install itunes again

error 2 (windows error 2)

Ik heb windows vista op mijn pc

Help me alstu want ik heb het nu 8 keer opnieuw geprobeerd, en ik begin zo zachtjes aan lichtelijk geirriteerd te raken:evil:

Rechtermuisknop op setup en uitvoeren als administrator.

Dat heb je dan toch aan jezelf te danken, grotendeels: Alleen in noodgevallen (als helpdesk Apple e.d. dat aangeven) moet je uitwijken naar hulpmiddelen als Revo Uninstaller; je moet (zoveel mogelijk) de normale deïnstallatie-routine gebruiken of een handmatige removal tool van de fabrikant/leverancier.

hier (indien XP) en hier (indien Vista/W7) staan stappen die je eigenlijk had moeten doen, maar je misschien nu nog iets verder kunnen helpen (hiervoor moet je alle uitklapvakjes helemaal uitklappen onder Steps). En verder kun je kijken of hier wat tips staan die je kunnen helpen.

Dan moet je nog eens in het Software-gedeelte van Configuratiescherm kijken of Apple Application Support daar nog genoemd wordt. Indien ja, die dan deïnstalleren en de installatie van iTunes opnieuw proberen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan