Itunes plotseling "leeg"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister Mojo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Hallo,

nadat ik vandaag mijn computer opstarte is mijn complete itunes playlist helemaal leeg. Al mijn nummers staan dus niet meer in mijn playlist. Ik heb de afgelopen maand geen update uitgevoerd voor itunes.

Ik heb de meeste van mijn muziek opzich wel in een backup staan maar het is erg vervelend dat ik een deel van mijn muziek wel kwijt zal zijn + dat ik mijn andere gevens (als ranking & album covers ED) wel kwijt raak.

Ik heb zelf geen flauw idee waar dit aan kan liggen. Weet iemand hoe ik dit weer ongedaan kan maken?

Mocht dit niet meer ongedaan kunnen worden: bestaat er software waarmee ik in een klap mijn hele playlist van mijn iPod naar mijn itunes kan zetten?

Even wat gegevens:
- Ik heb iTunes versie 8.01.11
- ik heb Window's Vista

Kan iemand mij aub helpen?

groet,

Mojo

Laatst bewerkt:
dit heb ik ook gehad want het was mij nog nooit opgevallen dat de map die itunes aanmaakt om het op te slaan in itunes stond toen was mijn broer het aan de computer aan het opschonen en had hij mij muziek(dus ook die map van itunes) verwijderd.

maar nu staat hij er bij jou weer in omdat je itunes had geopend en zag dat hij leeg was.

als ik jou was zou ik kijken of het volgende werkt:
1. SYSTEEMHERSTEL

2.Weet niet of dit ook met ITunes werkt, maar kan altijd proberen.
rechtermuisknop op de map van Itunes eigenschappen en kijken of je ergens een previous version tab heb. zet deze terug als dat zou is en druk restore.

hopelijk werkt het,

groetjes,
jeroentuin

een bedankje is altijd welkom;)

Hey,

dank voor de reactie :)

systeem herstel werkt niet goed. Ik kan kiezen uit een herstelpunt van gisteren avond maar toen was het probleem al zo. Het enige andere herstel punt dat er in staat is behoorlijk lang geleden. Ik geloof dat mijn McAfee met een quickscan deze punten automatisch weg gooit na een bepaalde tijd om zij schijfruimte te besparen. Aangezien ik de afgelopen week niet thuis ben geweest en mijn pc dus niet aangestaan heeft is zijn er toen geen backups gemaakt.

Het probleem is dat er op mijn pc behoorlijk veel belangrijke studiedocumenten staan (grootste deel wel backup but you never know) en dat ik deze niet wil kwijtraken.

Ik heb via de itunes map geen optie kunnen vinden dat ik alles kan herstellen naar een eerdere versie.

Zijn er andere dingen die ik kan proberen? Ik wil echt graag mijn playlist etc behouden.

Nogmaals bedankt voor de reactie :),

Mojo

systeem herstel verwijderd niets...voorbeeld:

ik zet er nu een foto op.
en morgen doe ik een systeemherstel naar eergister dan heb krijg je alleen je dingen terug die je verwijderd heb en de dingen die er toen niet opstonden (this case: de foto) dan blijft dat erop staan..

maar als het van lang geleden is dan krijg juh waarschijnlijk wel veel troep terug.
maar juh hebt wel je playlist;)

veel succes:)

wel, je bent wel redelijk "gepwnt" zoals die gamers zeggen :P maar over hoeveel muziek gaat het hier? anders is het tog niet zo'n probleem dat je gwn alles manueel trugzet, en anders idd systeemherstel van wanneer je alles nog had...

beetje late reactie maar hier ben ik weer.

Het gaat om vrijveel muziek. In totaal rond de 1000 nummers die ik onderverdeeld had in veel playlist. Ik had bij veel nummers album covers erbij etc. het is niet echt belangrijk dus maar ik baalde erwel van.

Ik heb ondertussen via een een of ander programma mijn ipod leeg kunnen plukken. Dit kon ik via itunes toen weer terug importeren. Ik ben wel alle afspeellijsten / beoordelingen / aantal keer afgespeeld kwijt maar dat valt de overzien.

Het rare vind ik dat ik nog steeds de oorzaak niet weet.

Toch nog bedankt voor jullie hulp!,

mojo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan