Itunes probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alextrasza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Hallo,
ik maak al een tijdje gebruik van Itunes zonder enige problemen, tot de laatste update.
Nadat de update was geinstalleerd, computer opnieuw opgestart, wilde Itunes niet meer openen. Geprobeerd de installatie via Software the herstellen, maar kreeg deze melding ;
itunesbq7.jpg

Daarna handmatig de programmabestanden verwijderd, Itunes opnieuw geprobeerd te installeren, maar tijdens de installatie kreeg ik weer dezelfde melding...
Valt mijn o-zo-geliefde Itunes nog te redden ?:(

Download iTunes anders even opnieuw. Neem deze keer zeker "opslaan als" zodat je het installatiebestand ergens kunt opslaan. Verwijs daarna in die melding via Bladeren... naar dat bestand.

Komt iTunes.msi niet voor in de iTunesmap zelf? Ik gebruik het programma niet maar ik kan enkel verwachten dat het iets is als c:\Program Files\iTunes\. Zit daar een iTunes.msi?

Zojuist even geprobeerd het eerst op te slaan, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding..
Het .msi bestandje kan ik nergens vinden.

iTunes.exe is een verzameling van bestanden. Als je WinRAR hebt, kun je het bestand openen met WinRAR en dan zul je iTunes.msi zien zitten. Ik zal het ook even uploaden zodat je het gewoon kunt downloaden als je wil. Sla het op in de map van iTunes en verwijs vervolgens via die Bladeren...-knop in het lijstje naar itunes.msi.

Ik heb het iTunes-bestand gedownload, de iTunes.msi eruit gehaald en opnieuw geuploaded. (Service he...)

http://www.mediafire.com/?62zvb2zg2md

Welkom bij Helpmij .nl

Mocht dit de oplossing zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de vraag op opgelost te zetten, rechtsonder?

Nog steeds niet.. .msi bestand staat nu gewoon in de map, toch wil het niet lukken. Dit krijg ik nu te zien ;
itunes2pn1.jpg

Pak het drastisch aan. Download en installeer Windows Installer Cleanup Utilty. Na de installatie staat de snelkoppeling in Start, Alle programma's. Open het programma en selecteer achtereenvolgens Apple Mobile Device Support, Apple Software Update, iTunes, Quicktime. Na iedere selectie klik je op Remove. Ga nu naar de Apple-site en download iTunes 7.4. Volg de aanwijzingen op het scherm.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan