Itunes probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Heeft er iemand verstand van het programma Itunes voor de ipod? Ik heb een klein probleempje.
Als ik mijn ipod aansluit op de pc dan is het normaal dat Itunes meteen opstart, waardoor je liedjes kan veranderen.
Maar nu opent hij geen Itunes meer. En de computer geeft geen fout ofzo!
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

En als ik een nieuwere versie van itunes download, ben ik dan al mijn bestaande nummers kwijt?

Laatst bewerkt:
Nee als je nieuwere versie download gaan je bestanden tuurlijk niet verloren, Bij mij start die itunes ook niet automatisch op, maar ik heb er geen problemen mee

mvg

Oke dat is mooi, maar als itunes bij jou niet automatisch start.
Hoe zet jij er dan liedjes op?

Ik start eerst altijd itunes op en dan zet ik er nieuwe nummers op, daarna sluit ik het programma weer af.
Daarna sluit ik mijn ipod aan op de computer, dan wordt itunes (normaal gesproken) automatisch gestart en dan ga hij alles erop zetten en wijzigen.
En dan heb ik pas mijn nieuwe liedjes op de ipod staan:confused:

je kan kijke bij start / alle programma / itunes aanklikke

mvg

Bedankt!!

Helaas werkt dit ook niet.
Volgens mij herkent mijn computer de ipod niet, want er staat ook niet meer in het schermpje Koppel niet los.
En rechtsonderin (bij Hardware veilig verwijderen) komt mijn ipod ook niet te staan.

reset je ipod ff ( gaan de instellingen verlore maar de muziek en afspeellijsten niet)
en ook zou ik de nieuwste versie van itunes downloaden.

ipod resetten:

Schakel de hold-schakelaar aan en uit. (Schuif deze naar hold en zet hem vervolgens weer uit.)

Druk tegelijkertijd op de knoppen Afspelen/Pauze en Menu en houd deze ongeveer 6 tot 10 seconden ingedrukt totdat het Apple-/iPod-logo verschijnt. Het kan zijn dat u deze stap moet herhalen.

mvg

zeg ff of het gelukt is, nog iets als dat niet werkt probeer dan is aan te sluiten als je ipod aan is, of als die uit is

mvg

Het is gelukt!!
Ik heb mijn ipod gereset en nu start de computer itunes weer op, en ik kan er weer liedjes opzetten.

Heel erg bedankt!!:thumb:

Een andere ipod-vraag... (vond het een beetje overdreven om er een ander topic voor te openen)

2 jaar geleden heb ik een ipod mini gekocht en kreeg daarbij een cd-rom met i-tunes.
Nu (2jaar later dus) is die cd-rom in een verhuizing zoek geraakt. Nadat mijn harde schijf het begeven had ben ik dus alles kwijt.

Nu heb ik wel i-tunes gedownload, maar dan kan ik nog niet mijn ipod aanpassen.

Hoe kom ik nou weer aan een cdtje.. de garantie enzo zijn natuurlijk allang voorbij :confused:

geen idee, mischien kan je beter ff nieuw topic aanmaken

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan