itunes probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan12345

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2009
hallo allemaal,

ik heb een beetje en raar probleem met itunes. ik zal het even uitleggen:
een tijdje geleden heb ik een aantal mappen op een externe hardeschijf gezet, waaronder de map muziek, waarin bepaalde dingen, zoals de bibliotheek, van itunes staan.

die harde schijf kan ik op de een of andere niet meer aansluiten. daarvoor zoek ik al heel lang een oplossing, maar dat lukt niet.

er staat nu dus een deel van itunes op de pc. dat wil ik verwijderen maar dat lukt niet , want dan staat er kan niet vinden station G, die ext hdd dus. dit zegt de pc ook als ik een nieuwe itunes wil installeren. ik weet wel dat je itunes met een andere bibliotheek kan openen, maar daar heb ik nix aan, omdat ik een nieuwere versie wil voor mijn iphone.

het is misschien een beetje slecht geformuleerd, maar ik wil itunes verwijderen, terwijl het op G staat, want zo kan ik geen nieuwe versie downloaden.

kan iemand mij helpen? hartstikke bedankt:thumb:

1. Op de Mac kun je in iTunes de bibliotheek resetten, dan wordt de standaard lokatie gebruikt. Kan dat ook niet op de PC? En kun je iTunes daarna niet verwijderen?
2. Als je een USB stick of zoiets in je PC steekt, kun je daarna in 'schijfbeheer' de letter van die stick veranderen in bijv. G. Kun je iTunes daarna niet verwijderen?

1. Op de Mac kun je in iTunes de bibliotheek resetten, dan wordt de standaard lokatie gebruikt. Kan dat ook niet op de PC? En kun je iTunes daarna niet verwijderen?
2. Als je een USB stick of zoiets in je PC steekt, kun je daarna in 'schijfbeheer' de letter van die stick veranderen in bijv. G. Kun je iTunes daarna niet verwijderen?

1 nee, er staat in het stukje dat mijn harddisk het niet doet. dus dat gaat zo helaas niet lukken.
2 zal ik even proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan