itunes sneltoetsen vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ey all,
ik gebruik sinds kort itunes, en ik vind het een heel fijn programma. maar nu wil ik graag terwijl een ander programma openstaat, zoals internet (of het liefst ook tijdens het gamen) ook een ander nummer kunnen kiezen. zijn hier sneltoetsen voor?

nee, ik heb net een nieuw toetsenbord gekocht en dacht eerst aan die, maar hij was toch te duur :P net zoals zn broertje de g11. maar het kan niet met een (redelijk) normaal toetsenbord? ik heb geen mediaknoppen ofzoiets.

nee, die sneltoetsen werken alleen als je itunes open hebt staan, en niet als je bijvoorbeeld bezig bent in firefox :confused: ik was ook al op zo'n lijst uitgekomen, maar het werkte niet...

edit: dit toetsenbord heb ik nu: http://www.computerland.nl/ProductImageLarge.aspx?en=NS00649087 . dat kleine toetsenbordje met de getallen 1 t/m 9 aan de linkerkant kun je zelf programmeren, maar je kunt alleen sneltoetsen etc. programmeren. daarom hoopte ik dat er ook sneltoetsen waren voor itunes die altijd werkten...

edit: Het is al opgelost, ik gebruik nu autohotkeys en itunes global hotkeys, werkt prima!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan