itunes speelt sommige muziek niet af ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

manspostema

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
:(

Hallo allemaal.
Ik heb een probleem met mijn itunes.
Ik heb een lijst van zo'n 500 muzieknummers over gezet van een usb stick naar de itunes bieb, en na dat deze aangaf de hele lijst te hebben overgezet de usb stick leeg gemaakt.
Alleen geeft itunes bij de meeste nummers een uitroep teken en kan ik deze niet afspelen?!
Aan gegeven word of ik er naar wil zoeken, maar ik weet echt niet waar want zoveel verstand heb ik er niet van.
Kan het te maken hebben met de installatie van een vernieuwde itunes ? (update)
Heb uiteraard wel de muziek over gezet ná dat ik deze laatste versie heb gedownload.
Ik hoop dat iemand mij in jip&janneke taal kan uitleggen hoe ik al mijn muziek weer kan afspelen.....

Mvgr Mans;)

Hoi Mans, je had die 500 nummers eerst op de harde schijf moeten zetten en daarna importeren in iTunes. Dan vindt iTunes ze altijd terug.

Succes ermee.

Ik weet niet exact hoe itunes werkt, maar ik ga er even van uit dat het hetzelfde werkt als vrijwel elke andere muziekspeler ;).

Deze werken als volgt:
De "bieb" bestaat uit een "verwijzing" (zie het als een verkeersbord) naar waar het muziekbestand staat. Zodra jij in de bieb dus ergens op klikt ziet denkt deze "hey, Manspostema wil dit en dit nummer spelen", wat staat op C:/Manspostema/muziek. Dan gaat hij daar naar zoeken en hiervandaan speelt hij het nummer af.

Wat jij (vermoed ik) hebt gedaan is enkel de verwijzing gemaakt in Itunes naar de USB stick. Dus nu denkt Itunes "hey, het staat op de USB stick, maar die is leeg/zit niet meer in de computer -> ik kan de muziek niet vinden en geef een "waarschuwing" door middel van het uitroepteken". Dit betekent dus dat je ofwel de muziek eerst naar hardeschijf moet kopieren, en dan importeren naar je bibliotheek, of altijd de usbstick in je pc moet laten zitten.

Als je de stick al gewist hebt, en de muziek niet echt gekopieerd geef ik je helaas weinig hoop het terug te halen, alhoewel er wellicht programma's zijn die dit kunnen (maar ik zou daar niet te veel op hopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan