iTunes stopped working

• Onderwerp starter Onderwerp starter IngeS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IngeS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hallo,

Ik zit sinds vandaag met het volgende probleem. Wanneer ik iTunes opstart verschijnt de melding dat iTunes stopt met werken. Wanneer ik het programma afsluit, verschijnt het venster over Troubleshoot a problem with your computer's hard disk. Van beide foutmeldingen heb ik een screenshot bijgevoegd.

Ik heb geprobeerd mijn computer opnieuw op te starten, iTunes heb ik opnieuw geïnstalleerd, een herstelpunt ingesteld en ik heb de harddisk error-checking tool gebruikt. Helaas heeft dit allemaal niet mogen baten.

Heeft iemand een idee waar deze fout weg komt? Ik heb iTunes proberen te installeren op zowel mijn C als D schijf. Verder heb ik geen problemen kunnen ontdekken met mijn hard disk.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Inge Slouwerhof

Laatst bewerkt:
Hallo, welkom op het helpmij forum! Probeer eens een oudere versie van iTunes. Die staan op deze site klikkerdeklik. Deze site is betrouwbaar, ik gebruik hem zelf ook heel veel. Mij lijkt de 10.1 wel een goede, probeer die eens! Suc6!

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank bassie9 voor je reactie. iTunes 10.1 gedownload, maar helaas dezelfde foutmelding :(

Het was toch een reading error van de harde schijf. Heb een nieuwe harde schijf en alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor de reacties. :thumb:

Groetjes Inge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan