iTunes - U kunt maximaal 5 computers machtigen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Ik heb een aantal nrs gedownload via Music Store van iTunes. Alleen krijg ik de volgende melding:

U kunt maximaal 5 computers machtigen.
U hebt al 5 computers gemachtigd met deze account. Om deze computer te machtigen, moet u eerst de machtiging van een van de andere computers intrekken.

Hoe doe ik dat?

Ga in iTunes naar Geavanceerd. In het venster de bovenste regel selecteren, dan OK.
Misschien moet je bij een volgend bezoek aan de Music Store je accountgegevens op nieuw invullen, maar waarschijnlijk niet.

Open het programma iTunes. Links bovenin het beeld staan menu's. Klik op Geavanceerd, in het uitgeklapte menu: klik op "Machtiging computer intrekken".
In het venster dat zich dan opent, de bovenste regel met bolletje selecteren. Druk op OK.

Ja oke maar dan heb ik hem ingetrokken, terwijl ik deze juist wil machtigen!

Om deze computer te machtigen, moet u eerst de machtiging van een van de andere computers intrekken.

Hoe doe ik dat?

Dat wat Boeing zegt,op een van de andere computers uitvoeren en daarna die laatste machtigen?

Dat wat Boeing zegt,op een van de andere computers uitvoeren en daarna die laatste machtigen?

Mijn comp is een aantal maal vastgelopen, dus kan die niet meer intrekken omdat windows opnieuw is geinstalleerd etc

Dus als ik het nu goed begrijp is er 1 computer 5 keer gemachtigd vanwege vastlopers?

Daarom moet je één machtiging intrekken, daardoor ontstaat er ruimte voor een nieuwe machtiging op je PC.

(Er staan nu 5 machtigingen op je PC, als je je aanmeldt bij iTunes voor een nieuwe machtiging, zegt iTunes: alle vijf de machtigingen zijn al verstrekt.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan