Itunes vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vayreda

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Berichten
70
Beste allemaal, waarschijnlijk ergens voorbij gekomen, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een Macbookpro, Ipad 2 & een MacMini. Op mijn Macbook Pro heb ik Itunes staan met al mijn muziek, video's & Apps die ik synchroniseer met mijn Ipad 2.
Nu heb ik sinds kort een MacMini en daar wil ik voortaan Itunes gaan gebruiken om alles te synchroniseren met mijn Ipad. Nu sloot ik gisteren mijn Ipad aan op de Macmini en niet goed gelezen de melding die in beeld kwam, maar na het synchroniseren waren er in Itunes en op mijn Ipad een aantal dingen weg, zoals een aantal apps, maar ook een aantal tutorials die ik op mijn Ipad had staan. Gelukkig kon ik via mijn macbook pro bijna alles herstellen (Apps) maar de tutorials was ik kwijt (geeft niet want die heb ik nog wel) Nu mijn vraag? Ik wil nu alleen nog maar mijn Ipad in combinatie met de MacMini gaan gebruiken en niet meer de Macbook. Ik hoop dat het duidelijk is en misschien hebben jullie een oplossing voor mij? Bedankt
 
Gewoon je iTunes Map Macbook Pro naar de Mac Mini kopiëren. iTunes Staat in je map muziek.
 
Laatst bewerkt:
En in de iTunes instellingen op de MBP bij apparaten (devices) er voor zorgen dat je iPad niet meer synchroniseert met de MBP.
 
Heren ontzettend bedankt voor jullie heldere oplossing:thumb:
 
je kunt het ook doen via Icloud
Nee, dat kan nog niet! Géén misleidende informatie gaan geven hier!

Muziek gaat nog niet via iCloud in NL en dat gaat iTUnes Match heten nu pas beta in US btw!. Documenten en foto's gaat wel lukken.

En daarbij krijg je maar 5GB online opslag bij iCloud en wil je meer is het dokken!

Dus, lekker nog de backups en dergelijke op je Mac houden en doen zoals hier eerder aangegeven om teleurstelling te voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan