Itunes werkt niet meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmeke22

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Hoi,

Ik heb problemen met itunes, itunes gaf namelijk aan dat er een nieuwere versie was dus die wou ik instaleren. Tijdens de installatie liep mijn computer vast waardoor ik hem opnieuw op moest starten daarna kon ik itunes niet meer openen. Toen had ik systeem herstel geprobeerd maar toen kon ik itunes nog steeds niet openen…het me uiteindelijk gelukt om itunes eraf te krijgen. Ik de cd-rom gebruikt die bij mijn ipod zat om itunes opnieuw te instaleren waar nog een oude versie van itunes opstaat deze installeerde die gewoon…toe probeerde ik itunes weer te open maar nu geeft hij aan dat Quicktime niet/niet goed geïnstalleerd is (met foutnr. 2095 initialisatie quicktime mislukt)….dus probeerde ik Quicktime te deïnstalleren maar dat lukt me niet, want als ik op deïnstalleren klik krijg ik het bericht: The following file does not excist or is not a uninstallation log file :C\windows\system32\QUICKT~1\UNINST~1.LOG

Wat moet ik doen?????

Alvast bedankt

Probeer Quicktime weer opnieuw te installeren. Dus gewoon eroverheen. Hetzelfde geldt voor de laatste iTunes.
Als je die installeert over de "oude" heen, neemt 'ie Quicktime meteen mee volgens mij.

het punt is steeds als ik itunes 5 + quicktime 7 probeer te instaleren loopt mn computer vast en geeft ie aan dat ie de bonjour service (ofzoiets) niet kan openen en dan gaat de instalatie niet verder....maar is er niet een andere manier hoe ik Quicktime eraf kan krijgen en dan de oude quicktime van de CD-ROM erop kan zetten ofzo....

Probeer alleen Quicktime erop te zetten zei ik al, dan kan ie er daarna weer af.

anders kan je het altijd nog handmatig eraf halen met behulp van de registereditor:thumb:

daarom staat er ook ('ANDERS')<<<<<zie je daarmee bedoel ik als niks anders meer lukt.

was toch best duidelijk toch:8-0:

A.J. : als je op download quicktime 7 klik kom je bij een scherm terecht en dan staat er download quicktime 7 with itunes 5 ik had dat namelijk al geprobeert....

jgroteb: wat is dat en waar kan ik dat vinden????

'tuurlijk, maar om mensen die vragen stellen op dit Forum meteen in hun register te gaan laten wroeten is iets wat je misschien even tot het laatste moet bewaren.
"Anders", kan je ook nog systeemherstel uitvoeren of wat dacht je van formatteren?:D

ok, ok, ok maar IK vind het gemakkelijker en uiteindelijk is het HUN keuze ik geef alleen maar een NOOD IDEE:love: ben gewoon lief

Er zijn inderdaad wat problemen met de nieuwe iTunes meldt breekpunt.nl:

Nieuwe versie iTunes zorgt voor problemen bij gebruikers
De nieuwe iTunes 5 is nog maar net uit maar het programma zorgt nu al voor problemen bij de snelle downloaders die het programma op hun computer hebben geïnstalleerd.

Gebruikers melden verschillende problemen waaronder het crashen van de computer tijdens het installeren, het verdwijnen van afspeellijsten en het niet meer kunnen overzetten van bij de iTunes Music Store gekochte muziek naar de iPod. Volgens diezelfde gebruikers is het bijna onmogelijk om de nieuwe versie te verwijderen om terug te keren naar een oudere versie.

Apple erkent dat er problemen zijn en werkt inmiddels aan een update die alle problemen moet verhelpen.

Discussieforum van Apple over problemen

het is me gelukt om quicktime te deinstaleren, toen heb ik hem er weer opnieuwe opgezet maar nu doet ie het nog steeds niet....je kan tijdens de deinstalatie ook voor ''alles deinstaleren'' kiezen maar dan haalt hij alle extencies weg kan dit kwaad????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan