iTunes wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh ik snap et ff niet:confused: Je heb al een i-pod waar muziek opstaat??? Of niet?. Dit zet je er met I-tunes op. Zo doe ik het teminste. En nu ga je I-Tunes weer instaleren???:rolleyes:

Ik snap het bericht niet helemaal. Staat een beetje vaag vind ik maar goed misschien dat andere het wel snappe:cool:
 
Huh ik snap et ff niet Je heb al een i-pod waar muziek opstaat??? Of niet?.
waar zie jij dat er al muziek op staat dan?

Ben je de enige gebruiker op de computer of zijn er meerdere gebruikersaccounts?
 
Jah er stond nog muziek op voor ik m'n pc formateerde (maandje geleden) en nu wil ik iTunes er op zetten om nieuwe muziek op me ipod te zetten.. Jah 1 gebruiker en één administratie account (Je kent het wel via veilige modus).. Maar ik heb dezelfde rechten.. Echter heb ik met geen enkele andere installatie problemen gehad i.v.m de rechten.
 
Niemand?

Het is redelijk dringend en vind maar geen oplossing.
 
Maar je hoeft niet telkens Itunes opnieuw te instaleren om er muziek om te zetten. ( misschien begrijp ik jou antwoord verkeerd maar goed )

Kijk:

Je download muziek.
Je speelt het af met Itunes.
In Itunes Bestand> Ipod bijwerken. Dan staan de nummers er op, die worden dan op je Ipod gekopieerd als et ware.

Suc6. Als je nog problemen laat het even weten
 
Jah maar ik zei toch dat ik een maand geleden geformateerd heb en er sinds dien nog geen itunes heb op geinstalleert.. En nu wil ik dus terug er muziek op zetten en moet ik uiteraard itunes installeren.
 
Ben je als die gebruiker of als administrator ingelogd? Anders gewoon eens echt als administrator inloggen.

Ook al geprobeerd om op negeren te drukken? Misschien gaat ie gewoon door :)
 
Als administrator krijg ik dezelfde fout, en als ik negeren kies.. dan kan de setup niet verder omdat het een vereist bestand is.
 
Srry dat ik nog een kick, maar ik krijg het maar niet opgelost :(
 
Al eens geprobeerd om die hele berg draaiende progs eerst even te stoppen voor je itunes installeert?
het kan best zijn dat er een norton antivirus dwars ligt.... schakel deze zowiezo even uit eer je itunes gaat installeren, na de installatie kan je deze weer inschakelen.
(wordt ook vaak aangegeven bij installatie)
 
Hoi, ik heb nu eens geprobeert te installeren nu mij anti virus en alles anders uit staat en afgesloten is.. maar helaas krijg ik dezelfde fout..

Ik heb ook een screen genomen van nog een fout die na die fout komt die je in het begin van dit topic kunt zien..

iTunes2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan