Ivm dubbel tft scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Labradorreke

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2001
Hallo,

Misschien een stomme vraag maar ja die moeten er ook zijn naar het schijnt ;)
Ik heb onlangs de nieuwste medion pc van Aldi gekocht.
Ik had nog een 19 inch tft scherm van Sigma.
Nadien heb ik toch maar het 19 inch TFT scherm van medion besteld met de bedoeling om met twee beeldschermen te werken.
Ben het scherm vanmorgend gaan afhalen en alles werkt perfect. Maar één ding had ik graag anders gehad en weet absoluut niet waar dit in te stellen of te zoeken. Ik heb alles zo ingesteld dat ik twee verschillende bewerkingen kan uitoefenen. Dus elk scherm heeft een apart beeld. Ik zit bvb op één bepaalde site op scherm 1 terwijl ik op scherm 2 een email schrijf. Nu om van mijn linker scherm naar mijn rechterscherm te navigeren moet ik met de muis altijd uiterst links gaan in mijn linker scherm. Bij rechterscherm is dat uiterst rechts om in het linkerscherm te komen. (Hopelijk een beetje goed uitgelgd dat jullie het snappen) Nu vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om het zo in te stellen dat ik wanneer ik in mijn linkerscherm naar rechts ga in mijn rechterscherm kom en omgekeerd... (Zo leg je eigenlijk een kortere weg af begrijp je?) Heb geen idee of dit kan??? Wie weet er raad? :rolleyes:

Snap het niet helemaal maar kan je niet gewoon je schermen van plek verwisselen :D

Je snapt het niet?
Toch heb je een perfecte oplossing voor mijn vraag! :D

Tja... waarom makkelijk als moeilijk kan hé :confused: ;)
Zal maar denken dat het mijn dag niet is vandaag... :D
Bedankt voor je hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan