J-P I.T. & MSNFanaat forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Besturingssysteem
Win 11 Enterprise
Office versie
O365 Enterprise
Wat vinden jullie ervan?

En nou niet zeggen tis een standaard forum want dat weet ik ook wel:D. Maar qua sectieindelingen, lay-out (moet er een andere skin op?) etc?

Het forum is een mix voor de site's MSNfanaat en J-P I.T.. In de MSNfanaat sectie staat van alles over MSN, MSN nieuws MSN downloads, van voor MSN oude versies van MSN kan je daar halen, problemen met MSN posten etc.

Het J-P I.T. gedeelte heeft een sectie voor problemen (windows, internet, hardware etc.). Dan nog een sectie voor de handleidingen, handleidingen die ook op de site (en dit forum) zijn te vinden maar ook een sectie waar je vervolgens daar vragen over kunt stellen.
Tot slot een sectie waar je zelf dingen kan posten die eventueel later op de site komen.

En nog een hoekje voor de leden zelf (babbel en testbox).

Als er nieuwe update's zijn op MSN gebied, grote dingen op computergebied of virussnieuws krijg je een nieuwsbulleting in je mailbox. Dit kan je desgewenst uitzetten.

Het forum maakt gebruik van MSN-smilies maar ook de originele forum-smilies kun je gebruiken. Standaard avatar gallerie is aanwezig. Ook een postkantoor voor je PM berichten. Je kan een eigen avatar, zowel als een eigen foto uploaden.
Het forum heeft verschillende talen en skins.

Lijkt het je wel wat, meld je dan gezellig aan op het forum en post mee! Ook zoeken we nog moderators, lijkt het je wat? Meld je aan en kijk even in de mededelingen sectie.

Edit: Misschien moet ik de link ook even vermelden :rolleyes::o. Het is laat he.
Alsnog: http://www.j-p-it.nl/forum

Laatst bewerkt:
...en wat wil je nou dat ik aanklik, Jean-Paul?

Toegevoegd: dat is dus nu duidelijk
rolleyes.gif

Ziet er netjes uit, maar ik heb niks met msn en voor de overige items houd ik me bij Helpmij. Succes!

Laatst bewerkt:
Link had ik er al bijgezet. Maar ik ben aan het printen en dan is mijn PC zo supersloooooom! Ik heb er geloof ik 5 min over gedaan om überhaubt deze pagina tevoorschijn te krijgen. Tis laat he:D. Dit bericht duurt ook een eeuwigheid. Printer bijna klaar :).

Ik ga er zelf even vandoor, ben nogal moe (gek he :rolleyes: ).

Ik hoor het wel, dag iedereen :thumb:.

Wat denk je :rolleyes:. Ik wacht tot iemand antwoord geeft op mn vraag natuurlijk:D.

Ziet er in zijn algemeenheid heel aardig uit.
Nog niet heel veel berichten en communicatie.
Tevens valt me op dat het aantal gebruikers de laatste tijd niet echt is toegenomen.
Maar ik wens je veel succes, al vraag ik me enigzins af of er geen overkill plaatsvind met weer een helpsite.

Mvg

Inderdaad, aanmelden dus :p. Nee, komt vanzelf. En het gaat over over het MSN gedeelte. Dus niet echt het computerhelpgebeuren.

een msn-forum...mm naja ok
de indelingen zijn opzich wel goed alleen die layout moet echt anders....de standaard look mag nu wel weg, en dat logo moet helemaal weggedaan worden :)
verder snap ik niet wat in een msn-forum opeen "J-P-IT.nl" doet...forum is dan wel onderdeel van die site, maar om dat nou op een msn-forum te plaatsen...:rolleyes:
verder, als het er toe doet, van dit soort forums wordt ik dus nooit lid, want ik zal hier toch nooit iets posten...

Geplaatst door JPeetje
een msn-forum...mm naja ok
de indelingen zijn opzich wel goed alleen die layout moet echt anders....de standaard look mag nu wel weg, en dat logo moet helemaal weggedaan worden :)
verder snap ik niet wat in een msn-forum opeen "J-P-IT.nl" doet...forum is dan wel onderdeel van die site, maar om dat nou op een msn-forum te plaatsen...:rolleyes:
verder, als het er toe doet, van dit soort forums wordt ik dus nooit lid, want ik zal hier toch nooit iets posten...

Ok, dat is een skin of een eigen skin maken. Kan. Logo, ok.

Het is niet een MSN forum met J-P het is een gedeeld forum.

En waarom zou jij hier dus nooit posten?
:)

Geplaatst door XP_PC
En waarom zou jij hier dus nooit posten?
:)
1. Ik heb nooit vragen/problemen met msn
2. Als ik een vraagje heb, zoals bijv. iets over msn tabs stel ik dat vraagje wel over msn :)
3. Als msn problemen geeft, verwijder ik 't en installeer ik 't opnieuw...
4. Helpmij.nl rulez :D

Zit wat in, maar het is dus niet per ce omdat het forum zo'n puinhoop is :).

nouw...nog net niet :p
nee indeling ziet d'r wel goed uit, goeie onderscheiding enzo...
alleen had ik dat deel van MSNFanaat onder J-P-IT.nl gezet...

Ok, ik snap wat je bedoelt :).

Zoals tegenwoordig helaas gebruikelijk is op Nederlandstalige sites, is het gebruik van de Nederlandse taal ook hier weer van een slordigheid die werkelijk tenenkrommend is. Even twee suggesties...

Waarom al die hoofdletters?

"Verzend Validatie E-Mail Opnieuw" moet gewoon "Verzend validatie e-mail opnieuw" zijn; hetzelfde geldt voor "Nieuwe Smilies In Gebruik"; en... ach, laat maar, je ziet het zelf ook wel.

Waarom steeds die onterechte apostrof in meervoudsvormen?

Bijvoorbeeld: "website" in het meervoud is "websites", niet "website's". "Chat-cliënts" is met dat trema wel een zeer curieuze vondst. Gebruik óf het Engelse "clients" (zonder trema), óf het Nederlandse "cliënten".

Etcetera.

Dit is echter niet helemaal de fout van de forum beheerder zelf maar van de makers van het forum pakket of liever gezegd het taal pakket wat te downloaden is.

Je kan dit handmatig wel wijzigen uiteraard..

Fouten in secties e.d ligt aan de forumbeheerder zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan