Ja ja

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik heb er een voor de puzzel freaks, sinds kort doet me in de verkenner de volgorde van projecteren op nummerieke .....

Het komt er op neer dat 1,2,3,4,5 gaat goed maar 11,12,13 niet, ik vertel, als ik kijk dan plaats hij bij mij de 11 na de 1, waarom weet ik niet maar het lijkt ongeveer nergens op.
Ben ik in de war, is dit normaal.
Het is wel oorvervellend.

Hopelijk kan iemand iets verzinnen.

Je moet voorloopnullen gebruiken bij de cijfers 1 t/m 9.

Groetjes,
Bennie

Hmmmm

Zover was ik al maar dat houd wel in dat als in fotos indeel met nummers, en ik heb nogal wat fotos, dat ik dus van te voren moet gaan tellen hoeveel dat er zijn en dan dus net zoveel nullen ervoor moet gaan zetten bij de eerste duizen....
Hmmm lekker werkje.

Er is geen andere oplossing????

Dat lukt vast wel

Ik denk dat ik die link van jouw dan vast wel leuk ga vinden, ik ga hem morgen bekijken, ik zit nu toch al wel weer een uch uur achter mijn scherm, ben het eigenlijk wel zat, wel erg bedankt voor je hulp, ik laat het je weten.

Leuke link

Ja ach dat kun je zo hebben, probeer zelf eens die link aan te klikken en je ziet wat ik bedoel.

Werken niet echt, alleen maar reclame en onzinnige dingen.
Nog meer ideen voor dit progje....
Want wat ik las was het wel makkelijk.

Als ik die link aanklik kom ik op de site van het programma. Ja? En toen?

Groetjes,
Bennie

Ja ik ook wel maar als ik dan wil downloaden, komt hij als laatste met een bericht dat dit bestand werkelijk een url is en als ik die site open krijg ik een vermelding of ik iets wil doneren, ik dacht toch echt dat ik las freeware.....

Ja erg bedankt, ik had hem alleen al stiekem gevonden.

Maar dat maakt niet uit, ik vindt het tof dat je helpt zoeken en dit forum is zo en zo een gigantisch geweldig iets.

groetjes jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan