• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

jaarkalender maken met dagen horizontaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbongenaar

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
86
Hallo,

ik wil graag een tijdsplanning maken in excel, echter in de breedte heeft excel maar 256 vakken en ik wil alle dagen van een jaar horizontaal plaatsen. Kan ik deze op een andere manier toch horizontaal maken, of is dit alleen verticaal mogelijk?

Groet,

Paul
 
Hallo,

ik wil graag een tijdsplanning maken in excel, echter in de breedte heeft excel maar 256 vakken en ik wil alle dagen van een jaar horizontaal plaatsen. Kan ik deze op een andere manier toch horizontaal maken, of is dit alleen verticaal mogelijk?

Groet,

Paul

Ja, helaas of je moet Excel 2007 gebruiken.
Desnoods zou je voor elke maand een ander werkblad kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Inderdaad. Een bekende beperking van Excel. Werkt inderdaad vanaf Excel 2007 of OpenOffice 3.0
 
Helaas hebben ze op het werk nog geen excel 2007, dus zal ik de planning verticaal gaan maken. (nu heb ik iig wel duidelijkheid of dit mogelijk was)

Bedankt voor jullie antwoord!

Groet,

Paul
 
Beste pbongenaar ;)

Ga eens naar deze site en uw probleem is opgelost.

Hier kan je kalenders downloaden naar hartelust.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan