• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaarkalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Kenners..
Ik heb jaarlijks een jaarplanner nodig (zie bijlage). Nu zou het toch in Excel mogelijk moeten zijn dat ik dit niet elk jaar handmatig allemaal moet aanpassen.
Bestaat er niet een mogelijkheid er 1 keer een formule in te plaatsen waardoor ik jaarlijks, door 1 verandering, de hele planner laat aanpassen? Graag jullie kennis hiervoor...

Januari en Februari voor je gedaan, in A1 kan je het jaartal aanpassen. kan je de rest zelf?
(overigens kom je volgend jaar in sommige maanden een rij tekort.)
Succes,

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Deze eeuwig durende kalender heb ik ooit voor mijn werkgever gemaakt (en daar maken we nog steeds gebruik van). Je hebt wel Winrar nodig om van deze 3 bestandjess 1 grote te kunnen maken (helaas... dit door de beperking van de site mbt bijlage grootte)

Groet, Leo

Bijlagen

Thankyou.. Ik heb even zitten stoeien met de formuler in jouw optie..
Gaaf hoor, dat dit allemaal kan.. Ik ben even bij juni gestopt...
Klopt ie zo? En is er een reden voor, dat als ik 2014 invul in A1, de maand juni verdwijnt... Of doe ik nog iets verkeerd?

En Leo,
Misschien ga ik die van jou ook nog wel ombouwen.. Zie ik ook wel mogelijkheden in..! Top...

Laatst bewerkt:
DaanM,

Q2 kijkt nog naar de maand maart i.p.v. Juni Maak van die 3 een 6 en het werkt.

Succes,

misschien niet de bedoeling.
maar ik snap niet wat de kalender doet of wat je er aan hebt?
:rolleyes: Gr Thommy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan