• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaarrekening klein bedrijfje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkviss

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Hey,

Mijn tweede vraag hier binnen een paar dagen. Ik werd de vorige keer zo goed en snel geholpen dat ik dus nog een poging ga wagen :-)

Ik heb de vorige keer dankzij de hulp danny 147 (en twee andere posters) een hele mooie boekingslijst gekregen waarin ik erg makkelijk de administratie van mijn bedrijfje kan doen.

Nu wil ik graag een jaarrekening kunnen maken met de gegevens die ik invul op die boekingslijst. Er zijn een aantal inkomsten (5 in totaal) en een hoop uitgaven die ik in mijn excel bestand al in catagorieen heb ingedeeld. Ik zou dus graag een jaarrekening hebben die automatisch die verschillende catagorieen optelt zodat ik op elk moment kan zien waar ik wat aan uit heb gegeven en waar wat is binnen gekomen.

Het tofste zou zijn als al die catagorieen onderverdeeld zijn in de verschillende omschrijvingen die ik ze zelf geef in de boekingslijst.

greetz

Bakkivss

Bijlagen

Beste Bakkviss ;)

U vraagt en wij proberen het op te lossen.

Zie bestandje met de oplossingen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Geweldig!

Hey

Bedankt ook dit werkt natuurlijk weer super :) Ik heb alleen de bruto bedragen genomen ipv de Netto, maar das meer mijn voorkeur. En na wat puzzelen kwam ik erachter hoe dat moest..

Dan heb ik nog een vraagje. Die categorie verdeel ik onder. bijv. de categorie:

Verzekeringen:
bed. risico verz.
aansprakelijkheid
brandverzekering

is het mogelijk die kosten dus in dat overzicht te splitsen. En als ik nieuwe kosten posten krijg van een categorie dat ik die dan ook kan toevoegen..

iig bedankt voor t werk en de oplossing tot nu toe :thumb:

Greetz,

Bakkviss

Beste Bakkviss ;)

Eerst en vooraal zou ik kolom E een validatielijst aanmaken met Dagomzet, Inkoop, Huur, Bedr. Risico verz., Aansprakelijkheid en Brandverzekering enz...

Zorg ervoor dat de 3 verzekeringen hetzelfde geschreven zijn als in tabblad jaaroverzicht.
Anders gaat de formule de verzekering niet vinden en ook geen uitkomst plaatsen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Geweldig!

Heel erg bedankt. Ik begrijp nu ook beter hoe het moet! :thumb:

Groetjes,

Bakkviss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan