• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaartal vast in kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilse83

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2012
Hoe krijg ik deze formule oid eruit, krijg de melding die te zien is op de printscreen. En ik kan dus geen ander jaartal invoeren. :(

Alvast bedankt!

SNAG-0000.jpg

Beste Ilse,

Dit zit waarschijnlijk in de programmacode (VBA). Als je op het desbetreffende tabblad een rechtermuisklik geeft en vervolgens klikt op progammacode weergeven. Zie je denk ik een lappie tekst. Deze zou je hier even moeten posten, dan kan er duidelijk gemaakt worden wat je weg moet halen.

Beste Spaarie,

Er zit geen "lappie tekst" en geen VWA code in.
Zou het te maken kunnen hebben met de voorwaardelijke opmaak?

Beste Ilse,

Dit zit waarschijnlijk in de programmacode (VBA). Als je op het desbetreffende tabblad een rechtermuisklik geeft en vervolgens klikt op progammacode weergeven. Zie je denk ik een lappie tekst. Deze zou je hier even moeten posten, dan kan er duidelijk gemaakt worden wat je weg moet halen.

Ilse83,

Heb je ook in ThisWorkbook gekeken?
Zet het bestandje anders even hier, daar hebben de helpers meer aan dan aan een plaatje.

Helaas is het bestand te groot om hier te plaatsen, kan tot maximaal 100kb

Dit heeft niks te maken met een macro maar zoals ik al dacht met gegevensvalidatie.
Klik in kolom E maar eens een cel aan en dan in het lint Gegevens - Gegevensvalidatie.

Dit heeft niks te maken met een macro maar zoals ik al dacht met gegevensvalidatie.
Klik in kolom E maar eens een cel aan en dan in het lint Gegevens - Gegevensvalidatie.

Klopt!
Bedankt voor het oplossen van mijn probleem! Kan weer verder! Top!
Groetjes Ilse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan