Jabber?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poilie

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2005
Beste mensen,

Ik had gister Jabber op mijn computer gezet maar het programma werkte niet. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik zoek namelijk plaatjes (screen shots ed) zodat mensen kunnen zien hoe het er uit ziet. Maar die plaatjes kan ik niet zelf maken aangezien het programma niet werkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

wat wil je mensen laten zien? Het programma? Of wil je gewoon screenshots maken? Ik kan er niet veel uit wijs maken wat je precies bedoelt

Geplaatst door Poilie
Beste mensen,

Ik had gister Jabber op mijn computer gezet maar het programma werkte niet. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik zoek namelijk plaatjes (screen shots ed) zodat mensen kunnen zien hoe het er uit ziet. Maar die plaatjes kan ik niet zelf maken aangezien het programma niet werkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

http://images.google.nl/images?q=ja...-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official&sa=N&tab=wi ?

Of sla ik nou een verkeerde zijstraat in?

Ik wil graag laten zien hoe het programma eruit ziet. Dus de contactpersonenlijsten en dat soort dingen. Dus eigenlijk komt het neer op screen shots ja.

Het gaat dus bijvoorbeeld om een scherm dat je krijgt zodra je bent ingelogd.

Ik hoop dat dit duidelijker is

ooooh dat wou je :D dan heeft xp_pc je al antwoord gegeven denk ik. (en dit het zelfde met IRC wat je andere vraag is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan