Jabra BT650s 'HALO' Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastermind1

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2011
Berichten
8
Hallo;

Ik heb zojuist mijn Jabra HALO BT650s binnen gekregen. Ik heb hier echter een paar poroblemen mee en wat vraagjes over. Enige help die jullie mij kunnen bieden wordt zeer gewardeerd!

1. Als ik mijn Jabra HALO met mijn iPod Touch 2g (8GB, MC Model) pair en dan muziek afspeel krijg ik een geweldige kwaliteit. Als ik echter skype of iets dergelijks wil gebruiken dan geeft hij aan dat er geen microfoon gevonden is. Komt dit omdat Apple het niet ondersteund? Ik heb Cydia op mijn iPod, iets wat ik daarvandaan kan trekken om te zorgen dat het werkt?

2. Als ik met een device (mijn iPod bijvoorbeeld) gepaired ben, en ik hou dan de Answer/Function button ingedrukt voor vier seconden zoals aangegeven in de handleiding om weer in pair-modus te gaan, disconnect hij en gaat hij weer in pairing modus, IPV dat hij de tweede connectie start. Hoe komt dit?

3. De geluidskwaliteit van de HALO was echt bagger toen ik hem connecten met mijn USB dongle, de Sitecom CN-516. Nu heb ik na wat andere fora gelezen te hebben de Toshiba stack ge-deinstalleerd, en ik gebruik nu de Windows Stack. Ik hoor nu af en toe wat gekraak en plopjes maar ik krijg nu wel goede audio binnen. Ik heb nu voor 'Playback device' een 'Bluetooth Hands-free audio (Jabra Halo (Mono Audio)) ' en een 'Bluetooth Audio Renderer (Jabra Halo (Stereo Audio))'. Voor recording devices heb ik 'Bluetooth Audio Input Device (Jabra Halo (Mono Audio))'.

Het probleem is dat de kwaliteit van de microfoon echt superslecht is. Ik weet dat het niet hoort, want ik heb een sample van iemand anders gehoord en dat klinkt gewoon redelijk.

Als ik bij de properties van m'n recording device kijk staat hij op CD Quality, ik kan dit echter niet veranderen. De muziek is geweldig maar de mic quality klinkt echt bagger. Mijn vrienden via skype vinden het zelfs zo erg dat ze niet graag meer willen bellen.

Hoe los ik dit op?



Nogmaals bedankt voor enige reacties!

There is no real life, there is just AFK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan