jailbreak vereist bij simlockvrij maken van iphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xlordingo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hallo,

Ik kan van een vriend van mij zijn iphone 3gs overnemen, en daar wil ik iOS 4 op zetten zonder jailbreak.. Kan dit wanneer de telefoon simlockvrij is? (Ik wil graag mijn BEN abonnement erin stoppen)

Dus is het simlock vrij maken van de iphone legaal, en kan ik daarna nog steeds zonder jailbreak updaten naar de meest recente versie van het OS?

Bij voorbaat dank :)

Groeten Lucas

Ik ga ervan uit dat deze telefoon reeds gejailbreakt is anders zou het niet simlockvrij zijn. Wanneer je nu gaat updaten naar iOS 4 heb je de simlock weer terug en zou je de jailbreak opnieuw moeten uitvoeren met de laatste software daarvoor.

Als ik het dus goed begrijp staan simlock en jailbreak niet los van elkaar.. Ik kan niet de officiele software houden en zonder simlock.. ? Ik heb namelijk gehoord dat de telefoon wat langzamer zou worden wanneer er een jailbreak op kwam.. Als daar dan ook iOS 4 bij zou komen zou deze een stuk minder presteren..

De enige manier om mijn simkaart van BEN werkend te krijgen is dus door te jailbreaken?

Het ligt eraan welke provider die vriend op zn iphone had. Sinds kort is het namelijk mogelijk om je iphone van T-Mobile gratis te unlocken, zie KLIK

Oke, maar is jailbreaken dus de enige manier om het toestel simlockvrij te maken behalve dus op de officiele manier?

Bedankt voor de reacties! :D

Ja ! Alleen met een jailbreak kan je hem simlock vrij maken.....

bij ons in Hoofddorp kun je je toestel simlock verwijderen 100% van je iphone en ook andere toestellen.
H-Tel
Tussenweg 37
2132cs Hoofddorp
023-555 69 20
h-tel@hotmail.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan