James Bond NightFire!! ERROR!! HELP Plz!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick_9312

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Hallo iedereen,

Als ik het spel James bond nightfire wil startten krijg ik de volgende Error:

Failed to initialize Direct3D

Please ensure DirectX 8.1 or higher is installed, and video drivers are Up to Date.

Ik weet 100% zeker dat ik DirectX 9 heb.

Videodriver updates heb ik ook al eens geinstalleerd maar het doet het niet. Mischien de verkeerde updates maar ik denk niet dat dat t is(miss ook wel).

Kan iemand mij helpen??? Miss moet er een instelling veranderd ofzo??

Bedankt, patrick

Oke.. dit probleem komt niet als ik Hardwareversnelling op maximaal zet maar nu al start ik het komt kort zwart scherm dan weer weg en ben ik weer bij mn bureaublad.:confused:

Spel heeft het vroeger wel gedaan?
PC combitabel met spec's?
Heb je DirectX 9C? Hier kan je die downloaden.
Download deze patch eens: link
Ik heb het over: Config Replacer XP/NT/2000/98/95.
Hiermee zet je de instellingen weer zoals ze stonden terug. (Alleen doen als het spel eerder wel gewerkt heeft, anders heeft het geen zin)
Download ook patch 1.1 eens. (Zie link)

Laatst bewerkt:
Heb dat geprobeerd.
Versie 1.1 Retail patch van Nightfire maakt niks uit dat helpt niet. Nu nog die Config Replacer..

En ik heb het al eens geinstalleerd gehad maar dat was heel tijd terug alvoordat ik mn hele computer gewist en opnieuw geinstalleerd heb.

Kheb een vaag idee wat het probleem is...
Ik heb geen orginele versie van Win Xp het is een gekopierde en sinds kort zie ik dat ik geen windows Updates meer kan downloaden omdat ze zien dat ik niet de orginele versie heb.

Miss is dit t miss oowk niet:confused:

Laat ff horen als config replacen werkt, :D anders kank je ook niet verder helpen!

Nee, dit werkt ook niet. Erg raar allemaal ksnap er ook niks meer van.

Ik kan 2 verschillende starts make met Nightfire met 2 verschillende fouten

1. Hardwareversnelling uit > Error failed to initialize Direct3D

2. Hardwareversnelling aan > starten > zwart scherm(kort) > dan weer terug bij bureaublad

Dus hier heb k weinig aan:(

welke video kaart heb je
en heb je alle drivers al eens geupdate (dus niet alleen videokaart maar ook geluidskaart ed.

Waarschijnlijk wel..

kheb scr shot gemaakt van welke video kaart en nog wat dingen.

123324jn.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan