James bond: nightfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Hey, ik zit vast met het spel james bond: nightfire...

Ik zit in level 3, je moet daar al die mensen redden en dan moet je op een gegeven moment een code van een safe die ergens op een slaapkamer staat, maar ik kan die code of die safe helemaal niet vinden, voor de rest heb ik alles opgelost...

Wie o wie kan mij helpen :)

Daar heb ik ook heel lang op lopen zoeken.

Bij een lege ruimte binnen op de begane grond kan je twee schuifdeuren in. De ene leid naar buiten en de andere naar een ruimte wat bleek de slaapkamer te zijn dan moet je een boel gastjes neerknallen en in de kamer zelf heb je een schilderij hangen en daar zit de safe.

De code zit ergens bij een beeld. Die staat bij een kamer vlakbij de schuilkelder. Een de van de eertse ruimten wat je tegen komt. Vergeet niet voor dat je uit de schuilkelder komt een schacht te openen. je kan twee kanten op de ene kant leid naar het huis toe en de andere kant kan je wapens vinden en een schacht openen die heb je later als vluchtroute nodig.

Het is alweer 5 weken geleden dak hem heb uitgespeeld dus dit is wat ik me er kan van herinneren dus kijk maar of je er wat aan hebt.

have fun

Deze vraag was 2 maanden ook gesteld.Met als het goed is een sniper

Deze vraag was 2 maanden ook gesteld.Met als het goed is een sniper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan