.Jar bestanden op je mobiel? hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Hallo, ik heb een mobiel samsung J700. Maar dan download ik een jar bestand.
En dan geeft die aan dat die het bestand niet herkent? Wat moet ik doen me vriend zij dat ik hem moes activeren ofzo. Kan iemand me helpn?

Gr. Erwin
 
Ik heb gevonden hoe het moet maar dan moet ik ook een jad bestand hebben. Ik wil graag pokemon op me mobiel maar waar tedownloade en hoe?
 
jar is een java archief bestand.

misschien is deze te openen met een programma als winrar, zeker weten doe ik het niet.
 
Een .jad bestand zit in 9 van de 10 gevallen al netjes bij het .jar bestandje. Je moet beide versturen naar de telefoon, en dat is het. De applicatie (Pokemon in dit geval) zal zichzelf installeren al dan niet na het openen van één van de bestanden.

Hier komt geen WinRAR aan te pas. ;)
 
En dan heb je het misschien niet eens nodig voor installatie. Oke, voor de wat krommere toestellen misschien...:D

Indien er geen .jad bijgeleverd is en je dat wel nodig hebt is een JAD-maker wel erg handig natuurlijk.
 
Het ligt eraan welke telefoon je hebt, ik heb een sonyericson, en die kan zowel jad als jar aan. Gewoon even in het boekje kijken. ;)
 
Bevestiging

Dus als ik het goed begrijp moet je van .jar een .jad bestand maken bijde bestanden naar je SD kuurt stuuren en dan??
 
Deze vraag is uit 2009, om die reden is het de bedoeling niet meer te reageren.
Om deze reden gaat er een slot op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan