Hallo iedereen,
Ik heb een probleem.
Ik heb de Star Qwerty/CorbyPlus B3410 gehaald en ik ben er tevreden mee.
Ik heb als Apps en Games .JAR bestanden gebruikt.
Maar ik installeer ze met .JAD bestanden (met JADMaker)
Ik heb SAMSUNG ge-e-mailt, want ik heb maar ongeveer 7 spelletjes op dit toestel
en ik kan geen spel meer toevoegen. Ik heb ontdekt dat ze de game Installeren
maar op je telefoon. Games en meer heeft maar een beperkt geheugen van 3/4Mb
Dat zou misschien 1x Angry Birds zijn. Ik heb gevraagt of je ze ook op je geheugenkaart installeren (microSD) maar dat is niet mogelijk.
Is er een .JAR Opener app voor op je mobiel, zodat ik hem kan openen via de app en dat hoef ik hem niet te installeren. Als het bestaat dan zou ik graag willen weten hoe de App heet en waar ik hem kan halen.
Of is er een andere oplossing?
Ik heb al geprobeerd om het .JAR bestand Unzippen (uitpakken) en alle bestanden in een map gezet maar ik kan geen een bestand openen (op .JPG/.BMP/.GIF/.PNG/.WAV bestanden na).
Hopelijk is er een oplossing die mij kan helpen.
Alvast bedankt,
MrKiller
Ik heb een probleem.
Ik heb de Star Qwerty/CorbyPlus B3410 gehaald en ik ben er tevreden mee.
Ik heb als Apps en Games .JAR bestanden gebruikt.
Maar ik installeer ze met .JAD bestanden (met JADMaker)
Ik heb SAMSUNG ge-e-mailt, want ik heb maar ongeveer 7 spelletjes op dit toestel
en ik kan geen spel meer toevoegen. Ik heb ontdekt dat ze de game Installeren
maar op je telefoon. Games en meer heeft maar een beperkt geheugen van 3/4Mb
Dat zou misschien 1x Angry Birds zijn. Ik heb gevraagt of je ze ook op je geheugenkaart installeren (microSD) maar dat is niet mogelijk.
Is er een .JAR Opener app voor op je mobiel, zodat ik hem kan openen via de app en dat hoef ik hem niet te installeren. Als het bestaat dan zou ik graag willen weten hoe de App heet en waar ik hem kan halen.
Of is er een andere oplossing?
Ik heb al geprobeerd om het .JAR bestand Unzippen (uitpakken) en alle bestanden in een map gezet maar ik kan geen een bestand openen (op .JPG/.BMP/.GIF/.PNG/.WAV bestanden na).
Hopelijk is er een oplossing die mij kan helpen.
Alvast bedankt,
MrKiller