Java - 64 Bit - Pakt die niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobotRobbie

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Hey

Nou ik heb een 64 bit systeem, en ik speel runescape (Werkt op java). Maar hij reageerd niet als ik de java voor 64 bit systemen installeer, maar als ik 32 bit gebruikt runt die niet helemaal goed.

Iemand ideeen?

Als je wat moet weten post het

gebruik de internet explorer versie 32-bit om runescape te spelen met java 32-bit
internet explorer 64-bit nog steeds heel crappy

gebruik de internet explorer versie 32-bit om runescape te spelen met java 32-bit
internet explorer 64-bit nog steeds heel crappy

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Trouwens ook in firefox.
Je antwoord begrijp ik echter niet. Hoe kan ik de 32 bits versie draaien?

U kunt bepalen welke versie van Internet Explorer u gebruikt door in het menu Help van Internet Explorer te klikken op Info. Als u de 64-bits versie van Internet Explorer uitvoert, bevat het venster Info een descriptor op bitniveau. Deze descriptor wordt niet weergegeven voor 32-bits versies van Internet Explorer.

U kunt bepalen welke versie van Internet Explorer u gebruikt door in het menu Help van Internet Explorer te klikken op Info. Als u de 64-bits versie van Internet Explorer uitvoert, bevat het venster Info een descriptor op bitniveau. Deze descriptor wordt niet weergegeven voor 32-bits versies van Internet Explorer.

Bedoel je de tekst: Versleutelingssterkte 256 bit?

Hoe kan ik deze 64 bit versie dan de-installeren en een 32 bits versie installeren?
Levert dit verder geen problemen op?

Bedankt voor je hulp.

op een 64-bit systeem heb je ze allebei staan:

Internet Explorer 32-bit
"C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"

Internet Explorer (64-bit)
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

normaal start hij standaard de 32-bit, maar wellicht bij jou anders, dus pas de snelkoppeling naar internet explorer aan naar het pad "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"

als je die 32-bit niet terugvindt, installeer hem dan via deze link:
http://www.microsoft.com/downloads/...b4-c610-4a1e-811d-dfe0f1dd84d1&displaylang=nl

op een 64-bit systeem heb je ze allebei staan:

Internet Explorer 32-bit
"C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"

Internet Explorer (64-bit)
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

normaal start hij standaard de 32-bit, maar wellicht bij jou anders, dus pas de snelkoppeling naar internet explorer aan naar het pad "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"

als je die 32-bit niet terugvindt, installeer hem dan via deze link:
http://www.microsoft.com/downloads/...b4-c610-4a1e-811d-dfe0f1dd84d1&displaylang=nl

Bedankt, het werkt!
De standaard link verwees toch naar de 32 bits versie in x86 directorie. Alleen had ik de 64 bits Java geïnstalleerd in de veronderstelling dat een 64bits Vista ook automatisch een 64 bits IE inhoudt.
Nu heb ik de 32 bits versie van Java geïnstalleerd en werkt alles.

Helpmij heeft weer eens z'n nut bewezen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan