[JAVA] code vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielskevin

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
hallo;

ben al enkele jaren bezig met het designen en coden van websites. Maar heb enkele weken geleden besloten om eens iets anders te doen. Java leren op eigen houtje
Ben dus nu al paar weken bezig en het lukt me aardig.

Maar er is me de tip gegeven hoe ik het best leer. En dit zou zijn door een script te 'analyseren'. Dus ging ik op zoek naar paar programma's. Maar je krijgt niet altijd de toestemming om dit te doen he

Zelf zou ik graag eens een code kunnen lezen van een Vier-op-een-rij spelletje. (Zullen wel moeilijke functies in zitten zoals het zoeken of je diagonaal 4 dezelfde hebt?)

Dus men vraag is naar jullie toe; is er iemand die dit heeft voor mij?

Aan iets simpeler kan ik je wel helpen, boter kaas en eieren voor een schoolopdracht van mij (1ejaars informatica @ Universiteit Twente), klik..

Het is boter kaas en eieren op command-line, dus qua graphics heb je er niet veel aan ;) Het algoritme om te kijken of iemand gewonnen heeft zou hier wel op kunnen lijken..
Succes! :thumb:

Niek

Laatst bewerkt:
Aan iets simpeler kan ik je wel helpen, boter kaas en eieren voor een schoolopdracht van mij (1ejaars informatica @ Universiteit Twente), klik..

Het is boter kaas en eieren op command-line, dus qua graphics heb je er niet veel aan ;)
Succes! :thumb:

Niek

Heel erg dank; maar dit heb ik vorige week eens onderzocht :p maar jouw script zit wel heel anders in elkaar dus die ga ik nu ook eens bekijken

Mensen met een vier op een rij (liefst) mogen dit sturen !!!

ps dankje niek

Ah oke :P Let wel, dit is niet mijn code, maar de 'antwoorden' van onze opdracht :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan