Java doet het niet onder IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wat ik ook doe en zoek. Java sun is ingeschakeld en ook in eigenschappen geavanceerd van IE7, maar de sites die Java nodig hebben blijven verstoken van deze plugin!! How Come??

Het wil nog steeds niet lukken? Ik zou dan toch een aantal instellingen langslopen in IE7.
Extra, Internetopties en dan eerst Geavanceerd, klikken op de knop: Geavanceerde instellingen herstellen.
Dan naar Beveiliging en klikken op de knop: Alle zones op het standaardniveau instellen.
Je krijgt dan misschien tijdens het surfen weer venstertjes met vragen voorgeschoteld, maar door het aanvinken van: deze vraag niet meer stellen, ben je daar weer snel vanaf. Maar het voordeel is, dat door deze instellingen Adobe Flash Player 9 en J2SE Environment Runtime 5.0 Update 9 (of 10) niet door instellingen van IE7 tegengehouden kunnen worden.
Heb je een paar voorbeelden van sites, waar je niet krijgt te zien wat je wilt?

NB: Extra staat uiterst rechtsboven in de bovenrand van IE7. Als je het makkelijker vindt kun je ook op Alt drukken, dan zie je de "klassieke" menubalk-teksten verschijnen.

Ik heb ook zo'n probleem. Maar wel wat speciaal. Ik kan de on-line folders van de makro niet openen. Daar kunnen alleen mensen met een pasje bij. Dat pasje heb ik

Heb je een paar voorbeelden van sites, waar je niet krijgt te zien wat je wilt?

/QUOTE]

verder dit ook ok

Bijlagen

• JAVA3.jpg
    JAVA3.jpg
    39,3 KB · Weergaven: 48
Ga eens naar Configuratiescherm, Java. In het eerste tabblad General klik je op Delete files. In het tweede tabblad klik je op Update now. Als dat gevraagd wordt, ga dan akkoord met installatie.

NB: in je eerste afbeelding staat duidelijk dat Java niet, of niet goed, is geinstalleerd. Als de installatie is afgerond, kijk dan bij Software, Programma's wijzigen en verwijderen, of de Java Environment Runtime 5.0, Update 9 of 10 daar inderdaad staat.

Bij de vorige folder werkte het nog wel. 2 weken geleden. Bij Firefox doet ie het ook niet en zelfs onder Linux (Knoppix) doet de Makrofolder het niet. Moet dus bijna aan mijn computer liggen.

Heb je je al gemeld bij het Makro Service Center?
Ik vermoed dat het een foutje in de Makro-administratie is en niet in IE7 (hoewel je niets kunt uitsluiten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan