Java doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Hallo,

Ik denk dat mijn Java het niet doet.
Als ik bijv. naar http://www.java.com/nl/ ga en ik wil hem downloaden of ik wil controleren of de installatie goed is gegaan sluit ineens mijn IE af!! Ook als ik bijvoorbeeld probeer limewire te starten, gebeurt er niets en aangezien limewire ook op Java werkt, denk ik dat dat het probleem is.
Kan ik eventueel op een andere manier nog testen of het aan Java ligt en hoe ik dit kan oplossen??

Ik heb net alles van Java wat op de computer was verwijderd via software van het configuratiescherm. ( Dus ook alle updates die erbij stonden)
Tijdens het verwijderen kreeg ik een melding dat er een fout in Java was, maar ik kon hem toch uninstalleren. Nu heb ik Java wel kunnen downloaden en heb ik hem geinstalleerd.
Nu doet gelukkig alles het weer wat met java werkt,
maar zou iemand misschien weten waarom java het niet meer deed?

Komt vaak door registerschoonmaakprogramma's dit soort vreemde storingen.

Okay, daar zou het misschien aan kunnen liggen.
Zou het misschien ook door CCleaner kunnen komen?

Dat is een schoonmaakprogramma zoals jozo al zegt kunnen die vreemde storingen veroorzaken..

Okay, dat is dan helemaal duidelijk dan :)
Ik dacht eerst dat Ccleaner niet altijd het register schoonmaakte, alleen als je daarvoor koos.

Vraag opgelost :thumb:

Okay, dat is dan helemaal duidelijk dan :)
Ik dacht eerst dat Ccleaner niet altijd het register schoonmaakte, alleen als je daarvoor koos.

Vraag opgelost :thumb:

Je kunt in ccleaner Java ontvinken!!

Je kunt in ccleaner Java ontvinken!!

Ik heb even heel Ccleaner onderzocht en inderdaad staat onder applicaties en dan internet Sun (java)!! Ik wist helemaal niet dat dit als onderdeel erin stond.
Dankjewel voor de tip :thumb: :thumb:
Deze vink ik dus nooit meer aan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan