java downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

merelv

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2003
Ik wil de nieuwste versie van JAVA downloaden maar dat lukt niet. Ik heb SP2 erop staan en dat schijnt het probleem te zijn. Alles al geprobeert wat op de javasite staat maar t lukt gewoon niet. Heeft iemand een idee?

Alvast hartelijk dank, Meryl

Heb zelf geen probleem met de nieuwste versie en sp2.
Krijg je een foutmelding?

Greetz : Jer:cool:en.

Als je snel bent, volg dan even deze link: klik hier
Dan haal je de oude java van microsoft binnen, die doet wattie moet doen en niet meer of minder. Werkt perfect! Ook op een xpbak met sp2.
Je kan 'm downloaden zolang de banner in m'n handtekening staat, anders morgen weer (mijn pc staat snachts uit)

Robotto heeft het zelfde probleem, had ik nog niet opgemerkt. Ik sluit deze topic en vaar met hem verder. In ieder geval bedankt voor de reacties.

groetjes, Meryl

Robotto heeft t opgelost, ik nog niet:confused:

Ik kan JAVA niet verwijderen met config--> software enz. , krijg de foutmelding : kan windows installer niet verwijderen. Xp wordt normaal opgestart.
Heeft iemand een suggestie?

En waarom wil je java verwijderen als ik vragen mag? Misschien ook wel handig om hier even een nieuwe vraag voor te openen

o, sorry....... Ik wil de nieuwste versie erop zetten( 5.0,) om de spelletjes van spelpunt te kunnen spelen. Dit downloaden kan ook via die site maar dat lukt dus niet. Ik zag dat een evt oplossing was eerst een oudere versie eraf te halen.

Klik hier voor de downloadpagina van de laatste versie van java.

merelv zei:
foutmelding : kan windows installer niet verwijderen
Misschien kan je met behulp van je xp-cd je windows herstellen, om dan opnieuw te proberen. Je windows installer moet niet verwijderd worden hé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan