Java drive by attack

Status
Niet open voor verdere reacties.

helixdragon

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Tijdens het browsen op een forum heb ik per ongeluk op een linkje geklikt dat een JDB bleek te zijn. Ik zag een animatie dat er iets geladen werd en heb toen de browser gelijk weet gesloten.
linkje zal ik niet posten ivm veiligheid maar kan wel opgevraagd worden.

Nou twijfel ik wel of ik geïnfecteerd ben om de volgende redenen:
- MBAM heeft niks gevonden
- AVG licensed heeft niks gevonden
- Mijn java plugin is niet enabled in google chrome. Ik moet voor alle dingen toestemming geven, heb geen aanvraag gezien
- Ik zit altijd op het internet via een VPN (HideMyAss)
- Computer doet niet raar oid

Als het een FUD JDB is zeggen de bovenstaande dingen niets waardoor ik nog meer in dubieu raak. mja Als het een FUD JDB dan is herinstalleren de enige optie.

Iemand die misschien adviezen/antwoorden heeft op mijn twijfels?

Bij voorbaat dank.

Bedankt heb het gedaan. Zoals al verwacht geen backdoor trojans oid. Alleen wat adwaretracker cookies.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het programma SUPERAntiSpyware was even leuk maar is tegenwoordig niet veel meer waard. Blijf nooit te lang hangen bij een bepaald beveiligingsproduct zonder te controleren of er nog actief ondersteuning wordt geboden voor dat product. Zie ook de berichten over dat programma in dit forum: http://www.wilderssecurity.com/forumdisplay.php?f=33

Ik zou nog een volledige scan uitvoeren met de Emsisoft Emergency Kit scanner (installeert niets op je systeem) en een scan met HitmanPro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan