JAVA foutmelding bij postbank.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk Willem

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Sinds ik een aantal spywareprogjes heb lopen (Spybot,Spywareblaster,Spywareguard en Ad-aware) kan ik niet meer inloggen bij de Postbank.nl.
Ik krijg hier de volgende melding:" Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan".
Wat wordt hiermee bedoeld, moet ik soms wijzigingen aanbrengen bij de instellingen van de spywareprogs en hoe check ik of mijn browser (explorer) java-enabled is???
Please help want ik moet de Eneco geld overmaken...

Gr,

Dirk Willem

Ik vermoed dat het aan spywareguard of blaster zal liggen. Misschien als je één van deze twee tijdelijk uitschakeld dat het wel werkt.

Deze programma's werken misschien tegen spyware, maar eiglijk zijn ze natuurlijk een voortbrengsel uit de laksheid van de maker van IE tegen spyware.

Wil een betere oplossing dan InternetExplorer in een vangnet van extra privacy programma's in te sluiten, dan installeer je een andere browser zoals firefox of opera etc. en heb je deze paardemiddelen nog niet nodig.

Persoonlijk zou ik firefox installeren omdat deze kwa gebruikersinterfase erg op IE lijkt.(en........+++++ :D)

Laatst bewerkt:
Heb beiden uitgezet maar krijg bij het inloggen van de postbank nog steeds dezelfde melding....:(

Is dat bij mijnpostbank.nl? Ik heb daar geen enkel probleem met inloggen, en ik gebruik dezelfde programma's als jij. Of gebruik je misschien de betaalde versie van Adaware?

Arthur

Er wordt door de Postbank ook wel geadviseerd níet vanuit favorieten hier naartoe te gaan, maar opnieuw het adres in te typen.

Bedankt voor alle advies!
Heb alles geprobeerd en uiteindelijk XP opnieuw geinstalleerd.
Kan nu weer inloggen.
Geen idee wat nou de oorzaak was...
Belangrijkste is dat 'ie het weer doet.
Never a dull moment in the digital world.....

Groeten aan iedereen,

Dirk Willem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan