Java foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
367
Hallo,

Ik krijg steeds javascript foutmeldingen op internet. Heel irri .... weet iemand wat ik hier aan kan doen?? Ik heb Java Web Start op mijn comp staan.

Gr Daphne
 
oude java eraf halen

en deze installen java


een lekkere schone instal


succes


Rob
 
Ook ik heb problemen met Java.
Oude verwijderd, maar als ik de nieuwe wil installeren krijg ik steeds een foutmelding van de windows installer "Kan dit installatie pakket niet openen, controleer of het pakket bestaat of dat u toegang tot het pakket heeft.
Deze melding krijg ik bij zowel online als offline installatie.

Iemand een idee?
 
Niet te geloven, heb ik de hele avond zitten pielen en nu ik Norton en Adwatch uit schakel werkt de installer wel.

Ik bedank me zelf maar eens.

Groenten

GuessWho
 
Die adwatch is aan de ene kant heel makkelijk, maar inderdaad zodra je iets wilt installeren kan je deze beter uitschakelen ja.... adwatch blokkeert veranderingen in je register, ook als je deze wel wil, waarbij meestal de vraag wel komt of je dat wil, maar soms ook niet....
 
Weer FOUT

Hij geeft weer een FOUT aan:

Als ik een site binnen wil gaan staat er als ik naar binnen wil gaan eerst onder aan het scherm:

javascript:browwin();

Hij reageert dan niet als ik klik om naar binnen te gaan. Als ik dan met rechtermuisknop klik en in nieuw venster openen klik dan geeft hij de volgende melding:

FOUT

Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u doorgaan met foutmelding opsporen?

Regel: 0
Fout: Object wordt verwacht.
 
En dit heb je al gedaan/nagekeken? AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan