cheesecake
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 mrt 2011
Oke dus , ik heb de nieuwste java jdk1.6.0_23 daar zit jre automatisch bij, nou , alles werkt goed op mijn pc van java , programmatjes enzo , maar mijn java op internet werkt niet , als ik dan bijvoorbeeld een spelletje probeer op internet , zoals runescape -mmorpg roleplaying game voor iemand die het niet weet- dat is helemaal gebouwd met java dus er zonder kan je niet spelen.. als ik op de site ga , en ik klik play now , dan bij firefox , sluit mijn venster , en bij internet explorer , hersteld het tablad zich een paar keer maar het werkt nooit , en uiteindelijk komt er dan te staan dat er iets met de site is , wat dus niet is want overal werkt het.. nou ik weet wel een paar dingen over java programmeren enzo , en bij extra-opties-geavanceerd-omgevingsvariabelen (internet explorer) staat java(sun) : Use JRE 1.6.0_21 for <applet> (requires restart)
Zou het daar aan liggen ? want die versie heb ik niet.. maar dan nog , iemand idee's hou ik die versie kan veranderen in mijn internet ?
Iemand help me aub ?
Zou het daar aan liggen ? want die versie heb ik niet.. maar dan nog , iemand idee's hou ik die versie kan veranderen in mijn internet ?
Iemand help me aub ?