Java internet probleem, geen idee wat het is :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

cheesecake

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2011
Oke dus , ik heb de nieuwste java jdk1.6.0_23 daar zit jre automatisch bij, nou , alles werkt goed op mijn pc van java , programmatjes enzo , maar mijn java op internet werkt niet , als ik dan bijvoorbeeld een spelletje probeer op internet , zoals runescape -mmorpg roleplaying game voor iemand die het niet weet- dat is helemaal gebouwd met java dus er zonder kan je niet spelen.. als ik op de site ga , en ik klik play now , dan bij firefox , sluit mijn venster , en bij internet explorer , hersteld het tablad zich een paar keer maar het werkt nooit , en uiteindelijk komt er dan te staan dat er iets met de site is , wat dus niet is want overal werkt het.. nou ik weet wel een paar dingen over java programmeren enzo , en bij extra-opties-geavanceerd-omgevingsvariabelen (internet explorer) staat java(sun) : Use JRE 1.6.0_21 for <applet> (requires restart)
Zou het daar aan liggen ? want die versie heb ik niet.. maar dan nog , iemand idee's hou ik die versie kan veranderen in mijn internet ?
Iemand help me aub ?

Je gebruiker moet altijd een hogere versie hebben of de versie waar je mee hebt gecompileert (javac).Maar Bijkomend moet mogelijks ook je code(jar) gesignt worden.

Als u mij de code kan bezorgen wil ik ze ondertekenen

Oke sorry maar hoe bedoel je ? waar kan ik die code vinden ? het spijt me maar ik ben niet zo goed in dit soort dingen , anders had ik de hulp niet nodig :s

Dus wat heb je mogelijks een class file of een jar maar dan wil je het doen draaien.
Dus ik het best te zien wat er gebeurt als ik het zie draaien en mogelijks hebt u een handtekeningen nodig onder code en daarom moet deze gelezen worden daar kan niemand onderuit de handtekening is nodig om aan te tonen wie het tekende (gebeurt bij elke versie) en maakt dat er lezen en schijven mogelijk wordt op de client anders moeten het urls zijn.

Laatst bewerkt:
ik heb het zelfde probleem ook alleen kon ik geen runescape meer spelen sinds mijn ouders panda internet security er op heeft gezet miss is dit een tip maar ik heb zelf het nog niet op kunnen lossen

ik heb het zelfde probleem ook alleen kon ik geen runescape meer spelen sinds mijn ouders panda internet security er op heeft gezet miss is dit een tip maar ik heb zelf het nog niet op kunnen lossen
het is mischien te proberen om hem uit te schakelen en dan te proberen anders een adere firewall installeren of kijken of je het kan toelaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan