Java is niet zoals t was...

• Onderwerp starter Onderwerp starter yacer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yacer

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo beste leden,
Ik zal maar gelijk met mijn vraag komen, ipv met een heel verhaal aan te komen, waar je niks aan hebt :D
Ik heb met een vriend van me een Minecraft server van ATLauncher: Crundee Craft. Een paar dagen geleden is mijn pc opnieuw geïnstalleerd. Nu dus de back-up weer tevoorschijn gehaald en weer verder gaan met wat je nog hebt.
Nu dus Java weer opnieuw geïnstalleerd en tot mijn grote verbazing staat er ipv: ''Java executable file'' staat er nu ''Java'' . Het gevolg: Mijn pc kan de files niet goed uitpakken zoals t hoort, dus krijg ik nu een error.
Ik had graag die error willen opnoemen, maar het schermpje van die error is zo'n ''take ownership'' schermpje en is dus binnen een tiende van een seconde weer weg.

Ik heb nu dus alsnog een heel verhaal verteld, en mijn vraag luidt: Hoe kan ik weer zorgen dat er ipv ''Java'' weer ''Java executable file'' komt te staan?

Dank jullie wel alvast :D
Groetjes,

Yacer

(ik heb deze bij 'overige software' geplaatst, omdat het meer over java gaat)
(Ik heb trouwens de meest recente Java & ik heb Windows 7)

Laatst bewerkt:
Typische google vraag, zoek naar: repair jar file association
Kom je (bijv.) op deze link uit, maar er zijn meer wegen naar een oplossing.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt :D #dnties Jij bent echt ge-wel-dig!!! In drie seconde is t probleem verholpen! :D Het is idd een goeie Google vraag, maar ik wist niet hoe ik t moest verwoorden... Heeeeeel erg bedankt :D Thumbs up for ya :D :D

Fijn dat je ermee geholpen bent. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan