Java JRE 7 update 21 installeren werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter rcth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rcth

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Hoi allemaal,

Mijn browser vond het tijd dat ik Java eens ging updaten. Dus ik ging dat doen. Gedownload en geprobeerd te installeren: Wizard interrupted. Java leraar zei dat ik even alles moest verwijderen en opnieuw opstarten. Gedaan, maar nog steeds werkt het niet:

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alle .jars worden ook met winrar geassocieerd nu, en echt leuk vind ik dat niet. Ik wil gewoon Java er weer goed op.

Kan je misschien je virus scanner tijdelijk uitzetten?

Leeg de Javacache eerst eens: Klik op Java in het Configuratiescherm (Klassieke weergave) > tabblad General > Klik op Settings onder Temporary Internet Settings > Klik op Delete Files.

Laatst bewerkt:
Ok, dat .jars-probleem kan je natuurlijk simpel oplossen door WinRar te openen & dan .jar via opties te de-associeren.

Het is nog niet af, het is nog niet mooi, maar onlangs heb ik gedeeltelijk hier een plan samengesteld waar het meeste wel in staat om Java goed te verwijder & te herinstalleren:

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...a-7-update-7?p=4861218&viewfull=1#post4861218

Daarna heeft dnties alhier ook een methode beschreven om een onwillige Java weer in het gareel te krijgen:

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...onment-(JRE)?p=4897542&viewfull=1#post4897542

P.S. Tijs: Dat wil ik wel samenvoegen met het andere plan, dus als je dit leest: Mag dat?

Leeg de Javacache eerst eens: Klik op Java in het Configuratiescherm (Klassieke weergave) > tabblad General > Klik op Settings onder Temporary Internet Settings > Klik op Delete Files.

Dat zie ik niet meer staan, helaas. Ik weet dat dat er eerst wel stond.

Windows opnieuw installeren? Het zal een redenen hebben dat je geen courante JAVA kan installeren...

Beetje teveel dingen die ik dan kwijt ben en opnieuw terug moet zetten.

Voer deze Fixit uit.

Heb het al opgelost! Met Total Uninstall 6 was er blijkbaar nog een restje Java 7 update 3 (?) over. Verwijderd en het werkte! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan