Java microsoft module

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Een poosje geleden op mijn vorige pc heb ik de java virtual machine van microsoft kunnen downloaden van :
http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html
Die heb je immers nodig om bepaalde spellen bijvoorbeeld ( zoals runescape) op internet te kunnen spelen, en je hebt het bij meer nodig .
Nu echter heb ik die nieuwe pc geinstalleerd en wilde ik die module weer downloaden , maar jammergenoeg staat deze er niet meer. Wel een van SUN , maar ik heb gehoord dat dat niet de goeie is.
Weet iemand waar ik deze module nog vandaan kan halen ??
 
Sun is (volgens zeggen) beter hoor.
Maar ik heb lekker Microsoft! :D

Als jij Service Pack I installeert krijg je virtual machine erbij. Anders download je hem van www.virtualmachine.tk .
 
Geplaatst door XP_PC
Sun is (volgens zeggen) beter hoor.
Maar ik heb lekker Microsoft! :D

Als jij Service Pack I installeert krijg je virtual machine erbij. Anders download je hem van www.virtualmachine.tk .

Wil ik wel doen , maar als het niet werkt is het lastig te verwijderen, ik zou niet weten hoe.
Dus moet het wel zeker zijn dat het werkt, de site ziet er niet zo betrouwbaar uit ;-)
 
Vraag rond @ helpmij, ik adviseer die site al bijna een jaar. Nog NOOIT negatieve reactie's gehad.

En anders kan je SP I installeren :).
 
Kan ik die sowieso , los installeren, zonder problemen ?
Niet dat er weer om wachtwoorden wordt gevraagd en dergelijke ?
 
misschien beetje oud maar ik kwam hier via zoeken....:rolleyes:

die site doet het niet meer virutalblabla.tk.... ligt dat aan dot.tk zelf of bestaat die site gewoonweg niet meer?....:eek:

MVG Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan