Java netbeans project -> exe of jar file ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agap

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Berichten
40
Ik heb een java programma incl. GUI. Nu wil ik het ok buiten netbeans gebruiken.

Maar hoe???

Wat ik zelf geprobeerd heb:

1. build main project. Daarna kreeg ik een ''dist'' map waarin een jar file stond. maar bij het klikken erop gebeurt niets.

Vervolgens heb ik de volgende tutorial gevonden voor dit probleem:

Choose Start > Control Panel.
Double-click Folder Options.
Select the File Types tab.
In the Registered File Types list, select JAR File.
In the Details section of the dialog box, click Advanced.
In the Edit File Type dialog box, click Edit.
In the Application Used to Perform Action text field, add the following at the end of the path to the JRE: -jar "%1" %*

Maar windows 7 heeft geen File Types tab in folder options. Dus dat lukt niet.

Verder heb ik verschillende jar to exe converters geprobeerd, maar het mocht niet baten.

Hoe nu verder?

Sorry voor eventuele taalfouten, ben niet helemaal bij op dit moment.
 
even een textbestandje aanmaken in dezelfde folder als je jar en daarin schrijf je dan:

java -jar deJarNaam.jar
pause

dan je extensie veranderen naar .bat (bij windows toch) en dan dubbelklikken en je ziet of er iets gebeurt.
 
u stuurt het naar mij en ik breng het op een halve dag installeerbaar online.
Voordat ik de code sign wil ik deze kort overlopen.

anders kijkt u effen op mijn posten voor een buildfile die het voor u kan doen.
Let op ik spreek hier over webstart en de jar blijft jar en werkt zo en u hebt een domein nodig om deze te exploteren zonder domein lukt het niet.

dus ik wil het ook kort voor u doen als je alvorens weet dat er niet te veel gebruikers zullen zijn (ik wil mijn bandbreedte niet verknoeien als updatesite met anderen hun progjes)
 
Kun je je verhaal een beetje toelichten? Het is nu nogal vaag en onsamenhangend. :thumb:
 
Ik heb een programmeer certificaat om code te signen en deze moet gesign worden alvorens webstart wil werken ik kan het hem op het zijn gemak laten uitzoeken en toch al een release laten uitkomen vanuit een weblocatie van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan