java nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nullenaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Ik probeer op deze site http://www.kindertent.com/wkm.htm

het spel weekent miljonairs te spelen maar er komen geen vragen en antwoorden in beeld,volgens de helpfunctie heeft dit iets met java te maken.
Ik heb zowel de Sun java als de MS java aanstaan maar toch werkt het niet.Heeft u hier misschien een verklaring voor?
Ps hoe kan ik controleren of Java werkt op mijn PC

BVD

Hier staat de uitleg van hunzelf

De vakken met vraag en antwoorden blijven leeg. Hoe komt dit?
Dit kan komen door de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer, waardoor het actief uitvoeren van scripts niet mogelijk is. Je kunt dit probleem eenvoudig verhelpen door Kindertent.com toe te voegen aan de lijst met vertrouwde sites. Op deze pagina lees je hoe dit moet.
Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, dan kan het zijn dat niet alle onderdelen van het spel geladen zijn. Dit komt waarschijnlijk door een (eerdere) storing met je internetverbinding. Je kunt via het menu Extra/Internet-Opties in Internet Explorer alle tijdelijke bestanden verwijderen. Daarna moet je Internet Explorer afsluiten en opnieuw starten en dan kun je het nog eens proberen. Als het weer fout gaat, kun je ook proberen om met Ctrl en Shift ingedrukt eens te klikken op Vernieuwen.

Ik zie hier niets over JAVA

bron: http://www.kindertent.com/wkm.htm optie Help en dan de onderste uit de vragenlijst

hallo Tanja'

zijn er mogelijk andere scripts die het mij onmogelijk maken om dit spel te spelen?

Heb je al gekeken bij internet explorer, extra, internet-opties, tabblad "beveiliging" , aangepast niveau, dan bijna onderaan " actief uitvoeren van scripts" op ingeschakeld zetten. Zo staat hij bij mij, en de beveiligingsniveau staat hier op normaal.

Anders zou ik ook niet weten wat je nog meer kunt doen. Heb je misschien een firewall (zonealarm of zo?). Dan zou je die site moeten toevoegen.

ik had alles precies ook zo staan als jou.
Ik heb Norton Security ,maar ook als ik die helemaal uitschakel doet tie het nog steeds niet.
Jammer maar ook weer niet iets om me erg veel zorgen over te maken
Toch bedankt

Heb je die andere (java) optie wel al geprobeerd?

Speciale instellingen voor Kindertent.com in Internet Explorer
Het kan zijn dat sommige spelletjes op Kindertent.com niet goed werken op jouw computer. Dit ligt vaak aan de beveiligings-instellingen in Internet Explorer. Je kunt hier eenvoudig iets aan doen door Kindertent.com als vertrouwde site in Internet Explorer bekend te maken. Hieronder lees je hoe dat precies moet:

Klik eerst in Internet Explorer in het menu Extra op (Internet-)opties en kies dan het tabje Beveiliging. Volg dan stap voor stap de volgende aanwijzingen. Op de afbeeldingen zie je aan het cijfer bij welke stap het hoort.
1. Klik op 'Vertrouwde sites'
2. Klik op 'Sites'

3. Zorg ervoor dat 'Verificatie van de server (http) inschakelen voor websites van deze zone' NIET is aangevinkt
4. Type in het vak onder 'Websites toevoegen aan deze zone': http://www.kindertent.com
5. Klik op Toevoegen
6. Klik op Ok en daarna weer op Ok

Als het goed is moeten de spelletjes nu goed werken

En misschien dat er nog iemand anders een oplossing heeft.:)

ja, heb ik gedaan ,helpt ook niet
ik begrijp er niets van
overal doet ie het behalve bij mij

wat ik trouwens wel vreemd vind is dat ik zoals boven vermeld Java VM geinstalleerd heb maar bij de test op die pagina blijft deze melding geven;
Microsoft Java VM build not detected
Kunnen er twee Java progs (Sun en MS)naast elkaar draaien

Zou moeten kunnen volgens mij. Maar uit die melding blijkt toch dat je Java Virtual Machine mist. Die heb je hiervoor wel nodig lijkt me.

Klik maar in de handtekening van Jkoelman.

kan iemand mij misschien verklaren dat de Microsoft VM wel een melding geeft dat de installatie voltooid is maar bij een nieuwe check nog steeds de melding not detected weergeeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan