Java op desktop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtuosa

Meubilair
Lid geworden
17 aug 2001
mijn jave se is beschadigt.
ik zou deze graag verwijderen voor een herinstalatie van java se runtime.
is er een verwijderings tool voor om de resten van java te verwijderen zo dat herinstalatie mogelijk woord.

alvast bedankt.

kun je niet gewoon de software verwijderen dmv windows software toevoeg/verwijder tool?

dat gaat dus niet van daar een remove tool of iets.
ik kan niet de java herinstaleren om dat het product reeds geinstaleerd is.
maar deze java heb ik dus wel zo ver mogelijk weg gekregen via add/remove softwaren.
er staat nog steeds dus resten op die ik zo niet weg kan krijgen.

ik zou proberen de register keys van je jvm weg te gooien met regedit

er staan geen vermeldingen in het register over java
zit nu ff vast hier mee.

:confused: dan heb ik ook geen idee meer, hoop dat iemand anders nog iets weet want ben er zelf ook wel benieuwd naar

heel raar iets
ik heb jave se update 7 zonder moeite kunnnen instaleren.
update 10 lukt dus niet.

Je beseft toch dat 6versie10 nog in beta is?
De developers zullen het dan ook op prijs stellen als je hen info over de mislukte installatie kan bezorgen...

dat gaat dus niet van daar een remove tool of iets.
ik kan niet de java herinstaleren om dat het product reeds geinstaleerd is.
maar deze java heb ik dus wel zo ver mogelijk weg gekregen via add/remove softwaren.
er staat nog steeds dus resten op die ik zo niet weg kan krijgen.

If the normal uninstallation process (as mentioned above) fails, then please try Microsoft Windows Installer Cleanup Utility. This tool will ensure that all irrelevant Java Runtime Environment Microsoft Installer (msi) registries are removed. Detailed information and download is available at:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301

Removal instructions:

* Download the Microsoft Installer Clean Up utility file and save it on your desktop
* Double click on executable file. The installation process will start. Follow the instructions accordingly
* Once installation process is over, go to Start -> All Programs -> Run Windows Install Clean Up utility
* This will launch the Windows Installer Clean Up utility dialog box
* Under the Installed products list, select the desired JRE version that you want to remove
* Click Remove and Exit

als er geen sleutels meer staan in het register dan denk ik niet dat dit programmatje gaat helpen

Het was te proberen, dan denk ik dat er maar 1 oplossing voorhanden is en dat is OS opnieuw installeren en of misschien een reg cleaner erover los te laten.

Het was te proberen, dan denk ik dat er maar 1 oplossing voorhanden is en dat is OS opnieuw installeren en of misschien een reg cleaner erover los te laten.

nou ik heb wel wat betters te doen dan een herinstalatie van windows.
dat kom pas weer na een jaar of zo

probeer anders eens de versie die je er niet af krijgt opnieuw te installeren, misschien zegt ie wel dat hij er nog op staat en dan wil hij hem mogelijk verwijderen. anders installeert hij en probeer je hem gewoon nog eens te verwijderen

krijg net even een inval.. misschien kijkt de installatie naar de PATH/JAVA_HOME variable bij de 'environment variables'. (rechts klikken op 'Deze Computer' -> Eigenschappen)

Die verwijderen voor de installatie zou ook kunnen helpen.

het is al gedaan heb de oude geherinstaleerd zonder probleem.
toch bedankt voor het mee denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan