java probleem: pop up scherm niet te vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

skttrbrain

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
soms krijg ik mailtjes binnen met daarin links die werken met javascript of iets dergelijks.

wanneer op de link wordt geklikt opent een nieuwe scherm. echter dit scherm is niet te vergrooten. (normaal gesproken zit er naast het 'kruis' rechts bovenin het scherm ook een vakje om het scherm te vergroten, echter dit is niet klikbaar).

heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat dit wel zo is? ik heb java 2 standard edition geinstalleerd, maar dit helpt niet.

daarnaast weet ik niet zeker of ik ook eeder sun java heb geinstalleerd of dat dat toen van microsoft was. hoe kan ik dit controleren? en hoe zorg ik ervoor dat alle oude / verkeerde java gegevens van m'n computer af zijn, zodat alleen sun java overblijft?

Als het vergroot teken niet beschikbaar is dan is dat uitgeschakeld in het filmpje.
Daar kun jij niks aan veranderen.
Dus jouw installatie is wel goed.

hoi puppie,

thanks for the reaction.

het gaat echter niet om een filmpje. het gaat echt gewoon om een scherm.

vb. ik krijg een mailtje van ticketservice waarin een aantal links staan, bv naar info over een concert. als ik hierop klik opent een nieuw scherm, waarin die info te zien is, echter navigeren is onmogelijk doordat het scherm niet te vergroten is en er geen scrollbars te zien zijn.

dit is hetzelfde bij ander mails waarin javascript links staan...

zou je eens zo'n link hier kunnen plaatsen.
dan kunnen we eens even kijken.

uhm...dit is een link:
javascript:ol('http://smr.mm.ticketmaster.com:80/track?type%3dclick%26mailingid%3d95537%26messageid%3d94267%26databaseid%3d%26serial%3d112448231422811%26emailid%3delbartogoesengland@hotmail.com%26userid%3d149237367%26extra%3d%26%26%26http://www.djexpo.nl/');

maar..die staat dus in een email. ik kan je wel de email doorsturen, maar ik weet zo uit m'n hoofd even geen site die ook javascript links gebruikt.

hoi

ik heb een link met java, waarbij ik het probleem ook heb:

www.filter-mag.com

dit is een muziek site. rechtboven in de hoek staat altijd een grote banner met reclame of een contest of iets dergelijks. (rechts naast het filter logo: 'filter magazine - good music will prevail).

zou je hier naar kunnen kijken?

alvast bedankt!!!

groeten

bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan