taipan
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2003
Hey hallo,
Ik heb een probleempje en volgens mij ligt de fout bij java.
Ik zal het hele varhaal vertellen om het probleem zo duidelijk mogelijk te maken.
Ik speel een spel genaamd Wurm (www.wurmonline.com), dit spel is volledig in java.
Nu kan ik sinds een tijdje daar niet meer inloggen.
Je krijgt een pop-up inlog scherm die normaal laad, als ik over de knoppen ga met de muis verkleuren ze zoals ze altijd doen, ik kan niet op de knoppen klikken.
Als ik er met de muis op sta en klik gebeurt er niets.
Ik heb meerdere dingen geprobeert zoals java opnieuw installeren en ook het spel opnieuw installeren, niets hielp echter.
Vandaag heb ik de HD geformateerd in de hoop dat het zou werken, maar nee ook dit helpt niet.
Ik heb net geprobeert om op spelpunt te spelen (werkt ook met java) en ook dit werkt niet.
Heeft iemandt een idee wat ik kan doen om het probleem op te lossen?
Ik heb nu Java 6 (update 5)
Alvast bedankt
Ik heb een probleempje en volgens mij ligt de fout bij java.
Ik zal het hele varhaal vertellen om het probleem zo duidelijk mogelijk te maken.
Ik speel een spel genaamd Wurm (www.wurmonline.com), dit spel is volledig in java.
Nu kan ik sinds een tijdje daar niet meer inloggen.
Je krijgt een pop-up inlog scherm die normaal laad, als ik over de knoppen ga met de muis verkleuren ze zoals ze altijd doen, ik kan niet op de knoppen klikken.
Als ik er met de muis op sta en klik gebeurt er niets.
Ik heb meerdere dingen geprobeert zoals java opnieuw installeren en ook het spel opnieuw installeren, niets hielp echter.
Vandaag heb ik de HD geformateerd in de hoop dat het zou werken, maar nee ook dit helpt niet.
Ik heb net geprobeert om op spelpunt te spelen (werkt ook met java) en ook dit werkt niet.
Heeft iemandt een idee wat ik kan doen om het probleem op te lossen?
Ik heb nu Java 6 (update 5)
Alvast bedankt