java problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruan40

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2006
Berichten
6
goeiemorgen allen,
ik had ff een vraagje over mijn java,ik heb sinds ik laatst mijn xp er opnieuw heb opgezet, problemen met het opstarten van java, ik zit veel op spelpunt.nl n.l, en in principe moet ie em dan automatisch opstarten, maar nee, dat doet ie niet, als ik dan op die site de java check doe, zeg ie dat ie in orde is, wie kan mij helpen
alvast bedankt !!
 
goeiemorgen allen,
ik had ff een vraagje over mijn java,ik heb sinds ik laatst mijn xp er opnieuw heb opgezet, problemen met het opstarten van java, ik zit veel op spelpunt.nl n.l, en in principe moet ie em dan automatisch opstarten, maar nee, dat doet ie niet, als ik dan op die site de java check doe, zeg ie dat ie in orde is, wie kan mij helpen
alvast bedankt !!

probeer de java eens vanaf de site in mijn sig
 
ik heb ondertussen weer wat geprobeerd, als ik de java test op spelpunt, zegt ie dat ie goed is, en als ik dan een spel opstart, doet ie het wel, heel vreemd allemaal ???
bedankt
 
kan downloaden, en installen wat ik wil, werkt niet !!!!

heb je in je internet opties aangegeven welke java vm je wilt gebruiken, of heb je een virus of firewall prog die misschien eea blokkeerd of staat de beveiliging van IE soms erg hoog?
 
heb je in je internet opties aangegeven welke java vm je wilt gebruiken, of heb je een virus of firewall prog die misschien eea blokkeerd of staat de beveiliging van IE soms erg hoog?

geen van tweeen, ik heb hier trouwens nooit last van gehad, nooit iets veranderd ook !!!
het is sinds ik een nieuwe xp heb geinsltall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan