Java programma voor bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammyboytje1

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
hallo,

ik heb een motorola v3i en die heeft af en toe, dat hij geen andere telefonen vindt of ze mij niet kunnen vinden. Ook hebben veel telefoon dat ze in iemand anders bestanden kunnen kijken via bleutooth.. Is daar een programmatje voor (.jar bestand) dat ik op mijn mobiel kan zetten zodat ik wat meer bluetooth opties heb? Of een sms versturen via bluetooth kan dat?

Bedankt,

Sam

Sammyboytje1,

Als andere telefoons jouw telefoon via bluetooth niet kunnen zien, moet je zorgen dat je bluetooth op zichtbaar, of op telefoon tonen is ingesteld. Wat betreft bestanden op iemands zijn telfoon bekijken: Vooral de samsung telfonen zijn uitgerust met de optie "apparaat verkennen" hiermee kun je mits de andere telefoongebruiker het toestaat in de bestanden bladeren. Natuurlijk zijn hier ook speciale programma's voor, maar ik heb er nog geen gevonden. En je laatste vraag over smssen via bluetooth, daar heb ik wel een antwoord op, dit gaat, heb het zelf ook geprobeert, van deze site kun je een programma downloaden. http://gallery.mobile9.com/c/softwares/1/?kw=bluetooth www.mobile9.com bied verder ook nog veel meer games, thema;s video's en nog veel meer voor je telefoon, zeker de moeite waard om even te kijken

Suc6

Ivo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan