Java Runtime Enviroment Instelleren werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark N

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hoi, ik heb een probleem, namelijk heb ik per ongeluk Java Runtime Enviroment verwijdert.
Toen ik hem opnieuw wou instaleren, ging ik naar www.java.com, klikte ik op downloads, selecteerde ik de offline versie voor vista op, voerde hem uit, maar er gebeurde niks, ik heb dit nog een keer gedaan, op precies de manier die op de wesite beschreven stond... weer hetzelfde probleem... toen heb ik de online versie geprobeert, alweer geen sucses, hij geeft de balk boven aan van: wilt u dit active-x dinges.... blablabla, daar klik ik op ja, instaleren, geeft de website aan, er is een fout opgetreden... ik heb IE7 geprobeert, maar ook opera 9.61, maar ook die werkte niet... kunnen julie me helpen? grt. mark

Met Firefox 3 heb ik er 2 dagen geleden nog een werkende versie vandaan gehaald, probeer Firefox eens uit ?

Oeh, dat is een goede.
Op de beginpagina heb ik gelijk op de button geklikt, ik denk dat dat de online versie is.

Je zou kunnen proberen of het helpt als je met CCleaner de tijdelijke bestanden etc. verwijderd.

Ja, Ccleaner heb ik allang geprobeerd, ook nog een register clean (eusing free regisrty cleaner), ik zal firefox 3 nog eens proberen :confused:

Ik heb het geprobeerd met firefox, ook op de download java button geklikt, en dan download hij het bestand: jxpiinstall.exe. als ik daarop klik, gebeurt er niks... er komt wel zo'n draaiend vista ringetje naast de muis, en die verdwijnt dan, maar dan gebeurt er nog steeds niks :confused: ... het bestand is 373 kb groot.. ik heb ook al geprobeert mijn antispyware en antivirus en firewall uit te zetten, maar zonder succes :(... help, mijn zoon kan nu niet meer op limewire, en dat vind hij niet zo leuk :confused:
grt. mark

Het bestand wat je download is correct, bij mij is het ook zo klein. Maar de install verloopt net zoals eerder prima hier. Het zit dus in de pc zelf, nu nog vinden wat het is.
Welk OS (Operating System) gebruik je (Vista, XP)?

Ik gebruik Windows Vista Home Premium Sp1, o ja, als ik erop dubbelklik, verschijnt er een frachtie van een seconde een klein schrempje, maar dat gaat meteen weer weg
Grt. Mark

Dat is bij mij ook (Vista Business SP1 32bits) maar daarna komt dan wel de installer op. Windows heeft ook alle updates ? (geen idee of het er mee te maken heeft maar je moet wat.)

hij heeft inderdaad alle updates, goed onderhouden met Ccleaner, regelmatig virusscannen(Avira Antivir Premium) en anti spyware-Scannen (Superantispyware Pro) defragmenteren(jkdefrag), register regelmatig cleanen(Eusing Free Registry Cleaner) , eigenlijk gewoon alles wat er nodig is! alle browsers zijn up-to-date(Firefox 3.1, Opera(Mijn Hoofdbrowser) 9.61, Internet Explorer 7) wat ik ook heb geprobeert is het als administrator utvoeren, het in de compatibiliteits modus windows xp sp2 uit te voeren,, en alle mappen genaamd Sun, en java opgezocht en verwijdert, ook het register handmatig afgezocht op java en sun bestanden, en het allebei de downloads nog een keer gedaan... grt. mark

Heeft u trouwens ook MSN? dat praat namelijk gemakelijker :thumb:

Als je op het poppetje klikt dan kun je mijn MSN adres zien :)

Ok, ik heb u toegevoegd, dan praten we op msn verder, dat gaat makelijker ;)

o, mijn msn werkt om een of andere reden niet goed meer, dus we gaan hier wel weer verder, dit is egt rottig zeg :(, maarja, als u nog een oplossing heeft hoor ik het graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan