java script doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
hey gasten
ik wil dus ergens gaan chatten .je weet wel op tmf of 538 en als ik op chat klik zie ik alleen zon kruisje linksbovenin.ik heb dan waarschijnlijk geen of niet goed me javascript geninstalleerd .wie weet hier de oplossing voor want het is vrij lastig.:confused:

chatboxen lukt nu wel maar als ik op www.speedtest.nl naar download snelheden etc wil kijken zie ik nog steeds zon kruisje das wel vaag :S.
want boven (andere pc)zie ik al die results wel

hoi hoi

ik zit met een probleem,
toen ik mijn pc kreeg had ik problemen, met het krijgen van java ondersteuning, iemand is erbij geweest en nu heb ik het dus wel.
ik zie het dus ook staan bij mijn internetopties.
nu heeft mijn neef dus ook problemen met microsoft xp proffessional en krijgt het ook niet voor elkaar, nu ben ik de hele avond wezen klungelen, maar het lukt echt niet!!
zelfs bij internetopties wordt er bij hem geen java vermeld?????
dus kan ook niet inschakelen aanvinken!!!
we hebben het tig keer opnieuw geprobeerd, maar downloaden helpt niet.
en hij blijft de boodschap krijgen dat zijn browser geen java ondersteuning geeft.

we zijn hier al eel lang mee bezig, maar het lukt niet!!
iemand enig idee?????
please helppppppppppppppppppppppp

Internet explorer al opnieuw geinstalleerd?

Of bij internetopties - geavanceerd - standaardinstellingen herstellen gedaan?

nee dat laatste niet,
ik zag die knop wel, maar ja aangezien ik ook niet zon nerd ben, durfde ik dat niet aan.
ik heb wel gekeken bij de geav. en beveiliging, maar daar wordt dus bij hem helemaal niks over java vermeld
maar kan dat geen kwaad dus???
dus gewoon instellingen herstellen doen???
ow ik zal het hem zo even zeggen, misschien dat dat nog helpt,

bedankt alvast
:-)

Baat het niet, schaadt het niet. Het zijn de gewone standaard explorer instellingen. Misschien dat die java er dan weer bij komt te staan. (misschien nog even rebooten)

Ik neem aan dat je de virtual machine wel geinstalleerd hebt.

ps

en dat internet opnieuw installeren, kan dat zomaar??
zonder rare gevolgen ???

haha ja sorry maar de ene leek is de andere leek aan ut helpen haha

Internet explorer staat volgens mij gewoon op de xp cd. Dus bij configuratiescherm, software, windows onderdelen toevoegen/verwijderen. Dan internet explorer verwijderen. Dan opnieuw opstarten en op dezelfde manier weer installeren (heb je wel de xp cd nodig.)

Ik ga ervan uit dat het op die manier moet lukken.

okay

ikzal het straks doorgeven en het nog eens proberen.
in ieder geval bedankt voor de snelle reaktie :-)
hopelijk gaat het nu wel lukken!!

thank you

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan